HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pet lis 18, 2019 20:45.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 74 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Land Rover Defender
PostPostano: ned pro 06, 2015 22:14 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub sij 02, 2010 22:56
Postovi: 612
Lokacija: Grobnik
Koliko sam skužio mehaničara, motor na Defu 300 tdi je napravljen tako da kad pukne zupčasti samo svije ovo
http://www.paddockspares.com/err3777-in ... 00tdi.html
Dijelove sam bio uzeo od lika iz Zg koji ih je uzimao iz Sarajeva...
Zupčasti remen je bio od Bermacha, bio je gore cca 7 mjeseci, kad sam uzeo Defa odmah sam bio promjenio zupčasti, pumpu vode, španer (i tu me lik zeznuo koji mi je prodao dijelove )


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Land Rover Defender
PostPostano: ned pro 06, 2015 23:42 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Glede ložaka napravi se još jedan rezervoar za lož ulje dok original ostaje sa normalnim dizelom.....ili se napravi slijepa cijev na orignal priključak rezervara sa cca 5 litri goriva a drugim prilkučkom se puni ložak u original rezervar.....

pandur uzima uzorak samo iz rezervara....a na filtru se počiste glave vijaka tj sve sto se može odvidavat ....pa ne triba stavljat lovu sa strane..

inače kontrole su učestale na svim pravcima, pa tako recimo odu u šumu i kontroliraju sve sto onuda prolazi..(Lukovo kod Bribira, naplatne kućice na Grobniku, ispod mosta tj naplatnih kućica na Lujzijani, a ima ih i na magistrli prema Senju....carina radi samo u tjednu pa vikendom nema kontrola.....inace kontroliraju sve sto ima dizel a posebno kombije i kamione, golf / fiat dizel su im poslastice.....

Uglavnom su na prometnim pravcima sa gušćim prometom no zabrinjavajuce je što odu u sumu recimo Bribir i tamo kontroliraju.....

Dakle duplo duplo napajanje...pa neka kontrolira.....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Land Rover Defender
PostPostano: pon pro 07, 2015 00:35 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Kazna visoka pa se na lož ulje vožnja ne isplati, alternativa je biodizel kojega ima na benzinskim po 7 kuna....a i covjek je ovdje na forumu vozio na obično motorno ulje defa bez problema....triba samo pročačkat stare postove...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Land Rover Defender
PostPostano: pon pro 07, 2015 09:50 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Kod toga remenja recimo alfa romeo alafasud je morao minjat na 60 000 km, dok vecina preporuča izmedu 100 i 150 000 km.
Na žalost zaboravlja se da ako auto stoji par godina a ne vozi da remen kao guma stari pa mu se smanji nosivost i na taj način.

preporuka je kada se kupuje polovnjak prominit i remen ako gazda nema pečat od ovlaštenog servisa izmedu te kilometraže....put da je nesto minjano može dat i novi kako ga mehoti nazivaju mikroremen tj plosnati ozubljeni remen alternatora ...jer ih obično servisi minjaju skupa...

Kada remen pukne zbog poprcnog sistema produženog ispiranja cilindara četverotaktnih motora a u svrhu što boljeg ispiranja / punjenja cilindra gorivom smjesom ispušni ventil otvara prije GMT a usisni zatvara nakon GMTu taktu ispuha. To sve prati klip tako da ventil recimo usisa polako putuje skupa sa klipom prema gore i zatvara a ispušni ventil počinje otvarat isto u tome momentu Kada je pištun malo prije GMT dakle full otvoren ventil i pišton kada se to poravna recimo crtom prelaze jedan preko drugog.....kada nema remena bregasta ide svoj put a koljničasta osovina svoj put i dolazi do udaranja pištona u ventil....
ventil se krivi i zapinje u vodilici pišton dobija udarac po glavi no problem je sto leteći ležaj na pištonu kao i svrnjak na klipnjači dobijaju udarac na ležaj, ista je stvar sa koljničastom osovinom i njezinim ležajevima....

mehoti obično srede glavu tj stave nove ventile zbog cijene no biolcene , leteće ležaje i temeljne na rukavcima koljeničaste osovine rijetko rade a to je kasnije uzrok smanjenja vijeka trejanja ....

stoga je zupčati remen itekako vazan faktor na motoru kojeg ne smijemo zanemarit.....kvaliteniji industrijski motori imaju premos sa radilice na bregatu osovinu preko zupčanika ili preko lanca no to je sada već pojam kvalitete .....kontra automobilske potrošačke konfekcije...koja treje 10 godina iliti 100 150 000 km....u odnosuc na industrijski motor gdje se pišton vadi zbog kontrole i ciscenja na 15 000 radnih sati....sa prosječnom brzinom auta od 70 km/sat to bi bilo oko 1 050 000 kilometara kod dvotaktnih dizelaša pa je recimo trajnost automobilske industrije sa 150 000 km oko 2142 radna sata.....

ovo je bio dio mojih proučavanja kao studenta pomorskog sveučilišta iz 80 ih godina....


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 74 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos