HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: pet stu 22, 2019 07:44.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 30 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet tra 19, 2007 20:01 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned vel 19, 2006 22:15
Postovi: 1186
Lokacija: zagreb
mogle bi se lako macke i okotit u ladi , bez vecih problema :lol: :lol:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon stu 30, 2009 16:41 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
evo, nije da (samo) svog konja hvalim:
http://www.youtube.com/watch?v=Lrk6vsb77xk
po mom mišljenju jedini auto koji se po jednostavnosti i otpornosti, te niskom cijenom održavanja može mjeriti s defom, uz maximalan omjer off-road sposobnosti, teretnog prostora i niske cijene
jer jeep je u drugoj cijenovnoj kategoriji pa se ne računa, a lada bi se davno raspala (isto od jeftinijih terenaca)
zašto je jeep izvan kategorije-skup za održavanje(zato su polovni tako jeftini)
a 220 ks 5.2 i više stvarno ide gdje mnogi ne mogu- uz jedno 25 l benza-to je ekonomski neisplativo-kad mi netko kaže da je jeep go-anywhere auto ja mu kažem da je, ali uz koju cijenu?gorivo, dijelovi i kvarovi koji su češći jer je jeep kompliciran (što za terenca nije nužno loše-ali za "radnog konja" je)
zato saharom vladaju hiluxi, a na jugu afrike serije 3 land rover.jednostavno, jeftino!
a ak i crkne def ili stara toyota to možeš u 90% slučajeva popraviti sam, dok za jeep trebaš dr. jeepa.

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon stu 30, 2009 18:47 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri pro 13, 2006 00:20
Postovi: 154
Lokacija: Zagreb
Ako je kapacitet vuce bitan u ocjeni terenca, onda imamo pobjednika :)
http://www.youtube.com/watch?v=0jhuKLrjJLg

Mislim da su ove rasprave suvisne, jer u normalnim uvjetima vecinom gume odlucuju. Npr x-trail (el. blokada dif) sa MT gumama ce se popesti kao od sale uz blatni brijeg, dok ce neznam kakva babaroga za AT gumama zapest.

Vlasnik bi trebao prvo odluciti za sta ce mu auto pa prema tome se voditi u kupovini ili nadogradnji. Nisu iste stvari auto za rock crawling, mudding ili za ekspediciju preko afrike.

_________________
Land Rover Series IIa 109SW, 1970g


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon stu 30, 2009 22:21 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
znam taj video, imam defa djelomično zbog vuče raznih stvari
a jasno da kad se razgovara o terencima da se misli na to da svi imaju gume jednake klase
a nije baš sve u gumama, džaba ti gume ako ti makina crče.a što nakon 10-15 godina? sumljam da će za 10ak godina biti na cestama ijednog x-traila od ovih proizvedenih do danas. a neki auti su jednostavno neuništivi, defova je više od 70% na cestama, a proizvode se od 1948. s tim da su ih u prvih 30 god proizveli više nego u drugih 30. pa vidi koliko traju. a to znači da za 10 god ne moraš kupovati novi terenac!
danas se više ne proizvode trajni auti, nego da svakih 5-6 god kupiš novi?
a zašto?(osim mode)jer ti se više isplati prodat auto i kupit novi, nego ga servisirat.proizvođači žive od prodaje i cijene dijelova. recite mi, ljudi, koliko ste auta kupili u životu? a koliko ste para potrošili ukupno? pa , koliko ste stari i koliko ćete još potrošiti? i nitko se neče izvući ispod 5-6 auta u životu, a možda i 10ak. osim ako ne vozite golf 1, 2ili defa ili pinzgauera ili tamića ili merca 230d. nije da su to dobri auti, ali žive dugo skoro kao ljudi(neki i duže)
doduše, malo sam se razočarao u uaz-e, koje sam volio, jer ih je tako malo preostalo-trajnost im baš i nije jača strana-kao ni nivi, iako to djelomično nadoknađuju jednostavnošću i jeftinim dijelovima.
općenito, svi noviji 4x4 i SUV-ovi imaju rok trajanja oko 10-12 godina, a nakon toga ti počne odlazit toliko toga da ti se više ne isplati držat takve.
a i struktura vlasnika je takva da tko god kupuje noviji suv od 30+ tisuća eurića ga ne misli vozit više od 5-6 god. a poslije u pola cijene ili puno manje nekom drugom. npr. ima kupit G.C. a pun oglasnik starih 10ak god po smiješnim cijenama. jedan forumaš je imao kvar getribe i odrali ga 16000 kn(zasad) a imaš ih tog (sredina 90ih) godišta već za te pare. zašto?
jer kad noviji, kompliciraniji terenci i suv-ovi pređu max 10 god i 300 t km postanu neisplativi za održavat. npr, land rover defendera je jednako jeftino održavat kad je star 5 ili 50 godina. a novi suv svaki veči kvar pa po 2-3 k eura. to je cijena "dobrodržeće" nive.a kvare se stalno
Zaključak: trajnost je terencu važnija stavka od extremnih offroad sposobnosti
inače bi, da imam para ko blata vozio wrangler rubicona s 5.7 V8 HEMI http://forum.aev-conversions.com/showthread.php?t=1194 ili G-vagen, isto ima motore s kojima ovi auti prođu gdje def s 111 ks nemože.
ali održavanje i inicijalna astronomska cijena su takvi da za njih dobiješ jedno 10 nivi i 5-6 defova, s time da im je cijena održavanja proporcionalna.
pa kad se kaže koji je najbolji terenac, misli se u stvari :
KOLIKO imaš para? koliko para toliko muzike.iako sposobnosti u offroadu i gospodarstvu prije navedenih "premium" makina nije linearno bolja u usporedbi s cijenom jeftinijih konkurenata. često je 2x skuplji auto možda 20% bolji.

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon stu 30, 2009 23:41 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri pro 13, 2006 00:20
Postovi: 154
Lokacija: Zagreb
X-traila sam uzeo samo za primjer u tom fiktivnom slucaju koji pokazuje da takve usporedbe nemaju smisla.

I inace land roveri proizvedeni nakon 1983 i nisu neka sreca :twisted:

_________________
Land Rover Series IIa 109SW, 1970g


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 01, 2009 02:45 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
krivo gledaš, baš su od tada postali bolji.
serije 1,2,3 su imale preslabe motore, a 90, 110 i defenderi imaju puno bolje motore-današnji duratorque ima 3x više Nm od serije 3 dizel, a 200 i 300 tdi više od 2x (150 vs 265 vs 360).
a nisu teži za održavati i šasija im manje rđa jer su od 83 počeli sa farbanjem ne temeljnom bojom nego cink fosfatom.
motori su malo kompliciraniji, ali malo, pa možeš i dalje sve popraviti sam.
i ostali su neuništivi - i 200 i 300 tdi idu i preko 500 000 km bez problema.
a i defenderi su viši, imaju spiralne opruge(nemoguće ih je strgati-moraš ići stvarno u neki extreme), veće gume idu gore, stalan 4x4,...
i manje se kvare nego serija 3, kad je land rover bio u krizi pa su ugrađivali sve i svašta. i možeš i na autocestu-doduše do 130, ali u serijama je išlo samo oko 90-100 (osim V8 stage one).
bilo je dobrih, pouzdanih auta, ali mislim da je do danas jedino def "onaj pravi"
-ne znam da li se proizvode još fj 70-mislim da ne. ali i to se mijenja 2012, kad ga ukidaju.slaba prodaja.složit će nešto na šasiji od disca da ga zamijeni. neće biti tako dobro. i tako zadnji pravi terenac odlazi u povijest. iako je stopa odumiranja toliko slaba, da će , ako ih prestanu proizvodit i za 50 god biti jedno 50 % na cestama.a ovih drugih 50% u dijelovima ugrađeni u prvih 50.

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 01, 2009 03:06 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri pro 13, 2006 00:20
Postovi: 154
Lokacija: Zagreb
Inace ona opaska je trebala biti intonirana saljivim tonom :D . Sve mi je jasno sto si nabrojao, ali mi je nakon 71g land izgubo onu draz koju je imao (doduse ocigledno je napredovao u terenskim sposobnostima). Mozda je visi,brzi i jaci ali nije to to.

Uostalom mozemo se dogovoriti koji vikend da ih usporedimo

_________________
Land Rover Series IIa 109SW, 1970g


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 01, 2009 03:39 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
usporediti landa i što?
seriju 2, 3 ili x trail? moja stara ima x-trail, i dobar je kao srednji crossover, bar ima blokadu cen. diffa, nije loš zimi po snijegu, ili makadamu... dalje nije ni bio.
a def je na remontu, za 3-4 tjedna se vraća friško ofarban, s full external roll cage-om i arb bull barom, i pokrpan rebrastim limom gdje treba.
javim ti kad budem spreman. jedino razmišljam da si ugradim overdrive za autoput... kad ne budem išao magistralom da ušparam za janjetinu...

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 01, 2009 09:15 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri pro 13, 2006 00:20
Postovi: 154
Lokacija: Zagreb
naravno usporedba landa- serija II vs def :)

_________________
Land Rover Series IIa 109SW, 1970g


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 01, 2009 15:21 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
može. vidjet ćeš da promjene skoro i nema, jedino što se promijenilo je ono ispod haube. osim šajbe u jednom komadu, kvake i plastičnih grill-a je sve isto.
zanaš li onaj vic zašto ljudožderi voze samo serije 1, 2, 3, ali nikad defove?
jer kod defa ne mogu koristiti grille kao rešetku roštilja.

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 30 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos