HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto ruj 17, 2019 20:53.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 22 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sub stu 15, 2014 20:50 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
slika

A ovo ulje sutra u mjenjac, morao sam kupiti dvije kile radi tri deca... trebali bi ova skupa ulja pakovat po pola kile kao pivu.
Haj zivjeli


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: pet stu 21, 2014 10:14 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Izmjenio ulje u mjenjacu i diferencijalima.
Sve je ostalo isto, nista nigdje ne curi...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: uto stu 25, 2014 00:44 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Provjeri gumene amortizere na motoru tzv Silent blokove jer me ne bi cudilo da su i oni otpjevali svoju simfoniju....a ostatak rijesi sistemom eliminacije tako da skines kompletno pogonsko stražnje vratilo ukopčaj low range i provozi se na prednji pogon...ako buke nema tada si blizu problema...potrošeni diff tj helikoidni zanjurasti zupčanik ili stožnoik se najcesce manifestira kao zujanje koji si opisao a može bit i samo lezaj na stožniku ....ima lufta pa nasjedanje između zupčanika nije pravilno....neki stari dobri majstor to rijesi bez problema izmjenom lezaja i podešavanjem zahvata zupcanika podmetanjem sajbi .....nije komplicirano....sretnu vožnju....
Prije skidanja provjeri koliko lufta imaju kardanski zglobovi te da li aksijalno ozubljenje kojim su spojene polovice na kardanu lijepo kliže, mora bit podmazano....i oznaci obje polovice kardanskog vratila jer su balansirane u tom položaju a ako ih nepravilno montiras poremetiš balans pa eto vibracija...
isto vazi i za eliminaciju i kontrolu prednjeg pogona....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: uto stu 25, 2014 20:40 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Puno hvala na savjetu, iskreno i sam sam htio da pokusam skinuti trece vratilo i potjerati samo sa prednjim tockovima ali nisam bio siguran da nesto necu zeznuti :hm . U svakom slucaju sasvim logican nacin za otkloniti sve sumnje... usput jucer sam podizao zadnju osovinu na klocne pa malo vrtio tockove cuje mi se tiho kuckanje unutra u difu kad su oba tocka u zraku a i kad naglo promijenim pravac vrtnje cuje se i osjeti luft a mozda tako i treba, ne znam koliko je u toleranciji. Pitanje za vratilo: da li ima veze na koju je stranu okrenuto? Kod mene je dio koji spominjes gdje mu je "teleskop" sto se izvlaci okrenut ka reduktoru a vidio sam kod nekih samuraja je suprotno pa me zanima igra li to kakvu ulogu. Evo slike straznjeg diferencijala i dijela vratila...
http://postimg.org/image/981f2ewzf/
Kad budem skidao vratilo. Probacu u svakom slucaju i da ga okrenem kontra pa da vidim sta ce biti. Sad samo da nadjem pogodnu garazu da to sam odradim jer pocinjem sumnjati u sve strucnjake... ovo ostalo sve sam vec pokusao nosac mjenjaca zamijenjen a majstor kaze da su nosaci motora OK, i meni se tako cini jer onako na leru kad dodajem gas i cimam ga ne vidim da ima previse pokreta, krizevi izmjenjeni a i nema novog lufta gledao sam...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: uto stu 25, 2014 21:10 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Jos jedna...
slika


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: uto stu 25, 2014 23:37 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Na žalost glede okrenutosti vratila ti stvarno ne znam rec. Dobro ga ocisti kada ga rastavis jer bi se oznake na obje polovice morale poklapati ....ukoliko ih ima jasno...a trebalo bi...
Ovo krckanje u kotacu može bit od potrosenog kardanskog zgloba ukoliko se kada je auto bio podignut isti okretao..to možeš provjerit i kada je auto na zemlji pa ga otkocenog u leru rukom okreces livo desno pa ceš odmah vidjeti a i ponekada cuti luft...kada je auto bio podignut .ako se nije kardan okretao tada je mozda i ležaj u kotaču (vjerojatno je nepodmazan) a mogu bit i ležaji na suncanicima tj satelitima ili pak na ulaznom zupčaniku...tu podigni livu pa desnu stranu pa usporedi zvukove....a ako ima jaaako puno lufta a to ces vidit ako usporedis prednjeg sa zadnjim tada onaj fijukavi zvuk kao turbina može dolaziti i od potrosenih zupčanika bolje receno oderanih ako je vozio na oba pogona po asfaltu...
no ako sa ugasenim motorom nema zvukova nizbrdo nego samo pod opterecenjem tada je u pitanju pogonska grupa...e sada ne znam ali znam da je Alien govorio da zuki ima neku blokadu zadnjeg diffa ....može i tu bit zvuk ali ti ne mogu pomoc jer ovo govorim opcenito na temelju iskustva a ne baš tipicno za zukija...ali ces ovako pomalo ispitivanjima doci do uzroka..


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sri stu 26, 2014 10:33 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
SVaka je ideja dobro dosla... ja sam podizao prvo lijevi tocak, vrtio i kada ga okrenem onda se vratilo okrece i nema lufta da sam osjetio. U tom tocku sam povremeno u jednom djelu rotacije naisao na otpor kao da unutra dobos zapinje za paknu, ne da ga zaustavi ali ono malo tesko prodje tu kao da je herlav dobos na jednom mjestu. Onda sam digao oba kad okrenem vrti se onaj drugi i povremeno malo i vratilo (vjerovatno na onom trenutku otpora na lijevom tocku). Dok su oba u zraku cuje se lagano kuckanje unutra u diferencijalu i kada vrtim vratilo lijevo desno onda klepce bas kao negdje iza one prirubnice gdje su sarafi na vratilo. Desni tocak se okrece bez otpora a lezajevi ne bih reko da su na tockovima otisli ni jedan jer sam cimao i vrtio nema nista da klapa u tockovima. Zato milsim da je nesto tu bas u "zvonu" difa riknulo jer odatle nekako cujem taj metalni zvuk i ima podosta praznog hoda.
Prvo cu istestirati ovo bez vratila i okrenuti pa onda cu da nadjem nekog majstora ko bi bio voljan da dif otvori i pogleda sta se desava unutra. Kako mi se cini ovi novi bas se ne kuze ili nece u to nego odmah se mijenja za polovan mozda isto s luftom a ima i toga se za naci o tom potom... puno hvala


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sri stu 26, 2014 12:05 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
kak ti je okrenut kardan baš i nema neke veze,glavno da je dobro sastavljen
a lufta između konusnog i tanjurastog mora biti,ono što kažeš kada ga vrtiš lijevo desno par mm je uredu,a koliko je kod tebe?
a ako ćeš već skidati kardan skini ih sve pa provjeri križeve,jer kada su gore mogu djelovati dobro bez lufta,a mogu biti suhi i teško se kretati i uzrokovati vibracije,to bi ja prvo napravio prije rastavljanja diffa
kažeš da su nosači TC-a mekani,a koliko ga možeš pomicati,kada ga uhvatiš u ruke i dobro protreseš ne smije se puno micati

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sri stu 26, 2014 12:48 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 11, 2012 16:47
Postovi: 24
Eh sad ne znam bas tacno koliko lufta ali onako hladno auto kako sam probavao sigurno vise od par milimetara onako mozda pet-sest najmanje od klak do klak ne znam kako bih to bas opisao. Sto se tice krizeva kao sto sam pisao ova dva straznja su zaminjeni prije mjesec nisu stradali jedino da su mozda ispustili mast vidim da je okolo dosta frcalo, citao sam negdje da se nasprica sa wd40 cisto da se vidi jeli razlog nedostatak masti pa cu to i uraditi.
Reduktor se ne mrda previse dosta je stabilan kada ga cimas rukom a te cu gume svakako da narucim novo ima na onom sajtu iz Indije cijeli set trideset i koji dolar plus sva tri nosaca motora sve je ispod 80 dolores puskarina besplatna nije prevelika investicija za izmjeniti.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Samurai Diesel
PostPostano: sri stu 26, 2014 12:57 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
pa s time možeš voziti,ali ako ćeš otvarati onda se i to odmah naštela,ali samo to nije uzrok vibracijama nego se samo dogodi onaj klak dok ne uhvati,jedino ako je unutra nešto otišlo
sve ih našpricaj dobro na sva tri kardana,zapravo ovi na zadnjem ako su izbacili mast su riknuli makar su novi, pa ćeš vidjeti dali će biti bolje,na srednjem kada zapeknu križevi zna dosta vibrirati

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 22 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos