HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto ruj 17, 2019 20:54.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 16 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: pon sij 09, 2012 11:49 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 26, 2005 20:50
Postovi: 115
Lokacija: Osijek
alien je napisao/la:
Taj ima samo spoa odrađen. To je dobro za terena jer su vage podignute ali je slabije za vožnju jer je nestabilan. Artikulacija je ista kao što je bila prije a auto je previše podignut. Gume su prevelike ako nije skračen reduktor. Za ovakve gume treba jači motor, ali to ne rješava problem jer se brzina ne smanjuje pa uki skače ka koza. Bolje je skratit reduktor. Ili mjenjat ring&pinion ili stavit dferencijale od vitare. To je prava stvar za teren, a ne motor. Motor je zadnja stvar koja se radi. Pre toga treba poradit na ovjesu.
Ima još jedan problem automatika za uki. Problem ga je nači. Kad i ako ga nađemo treba to još ugradit. Ako se pokvari opet problem, gdje nači drugi....trk u UK po njega. Uz to takav motor i mjenjač traže još dosta drugih dorada i izmjnena da bi to fukcioniralo i donjelo rezultat vrijedan troškova, živaca i vremena.
Zašto mjenjati nešto što dobro radi. Neka digne ruku onaj kome je uspjelo shebat ukijev mjenjač..........ja još nisam čuo za takav slučaj.

Nije mi jasno što puno ljudi hoče jači motor stavljat :shock: ja sam se 5 godina vozio sa stock motorom. Najbolja mi dva offroad frenda voze wrangler 4.0 i defender V8 urađene za hard i sa obje špere. Vozimo se zajedno i nikad nema panike, nit imam ja problema sa njima niti oni samnom. Malo sam poradio na ovjesu i stavio dobre gume kojih veličina je u granicama normale.. Kud oni tuda i ja, no problemo....čak imam vremena snimat kamerom naše piz...je. Niti sam ikad šta polomio na tom samuraju.
Za bolju prohodnost samuraja više znači rješiti se vagica nego stavit jači motor. Te vage stvarno smetaju i zapinju za sve kaj se nađe na putu.


ove gume na ukiju su 31x10,5x15 i mislim da nisu pre velike ako je motor jači.. ja na svojoj ferozi već 4-5 godina vozim 33x10,5x15... manje gume ne preferiram za off, jer podvozje zapinje svagdje. Za veće aute (od tvojih frendova) guma 35" je minimum ako se hoćeš voziti bezbrižno. I ja se sa svojom ferozom vozim sa puno boljim autima i pripremljenijim i nemam problema zbog manjka snage jer sam naučio tako voziti bez :konj , ali u 90% slučajeva manji auto lakše prolazi nego veći i teži.

Što se tiče automatika postavio sam pitanje u prvom postu : "dakle koji motor, tj. iz kojeg vozila nama pristupačnog po mogućnosti pronalaska i cijeni, oko 2000cm3, cca 100+KS sa automatskim mjenjačem"... ne planiram iću u UK... neko do ZG najdalje 8)

_________________
www.panonius.wordpress.com


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: pon sij 09, 2012 18:52 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Pojma nemam, za ove iz vitare nije problem ali ga je teško nači.
Od ostalog niš mi ne pada na pamet osim kadett C, ali on ima 1.2 motor. Možda kakva omega ili slično ako nije preveliko. Malo je auta RWD a još da je manjih gabarita. Pogotovo na našim prostorima gdje su automatici tek u novije vreme popularni.

offroad osijek je napisao/la:

ove gume na ukiju su 31x10,5x15 i mislim da nisu pre velike ako je motor jači..


Velike su ak su monsterice. Loše po kuplung. Ako ubacimo jači motor još je gore. Treba dat bar 250€ za kuplung da to može vozit. Problem je u gubitku momenta.
Dizel motor 1.6 sa 60 KS to može odradit dok recimo GTI sa 100 KS ne može. Po lakšem terenu ide ali čim je teži teren kuplung na kuplung.....
Naravno da su bolje veče gume ali samo dok auto može da to podnese.
Auto je dobar toliko koliko je jaka najslabija karika na njemu. Veča je guma više troškova povlači za sobom.
Kolega na vrangleru ima 37 i lom pravi. Na defu 35 i isto lom, trebalo je mjenjat sve polosovine i skratit difove.

Sve to ide nekako dok se ne ubace blokade. Samurai sa 31 monster lomi prednje poluosovine čim ubacimo blokadu.
30 gume su na samuraju sasvim OK. Sa 31 je bolji samo ako skratimo reduktor ili ubacimo dizela koji to može odradit na malim obrtajima.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: pon sij 09, 2012 23:08 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet vel 10, 2011 20:32
Postovi: 90
Makar zupchanici za diferencijale za sj413 nisu skupi http://www.ebay.com/itm/86-95-Suzuki-Sa ... 334b958e4a za pajera bih morao izdvojiti 900eura za set zupchanika :(


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: uto sij 10, 2012 11:34 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Za klasične terence koji se upotrebljavaju za tekme i masovno prerađuju je to relativno lako dobit jer je velika ponuda. Za wrangler, defender i suzuki su dosta niske cijene (pogutovo za defender) a izbor je stvarno velik.
Suzuki več fabrički ima 4 omjera R&P
3.727:1
3.909:1...
4.11:1
5.13:1

Dokupit se može (400$ za oba difa)
4.57 i 5.38

Isto tako su dva tvornička omjera za reduktor a dokupit se može
4.16:1,
4.9:1
5.14:1
6.4:1
6.5:1

U svakom slučaju je bolje skratit reduktor, ako može, jer nam duge brzine ostaju iste (ili se bitno ne mjenjaju), Dok sa R&P skračujemo svih 12 brzina, i duge i kratke.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: uto sij 10, 2012 19:34 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub lis 17, 2009 21:24
Postovi: 1030
Lokacija: Zagreb
http://www.tyres1.com/Calculators.aspx

poigraj se malo sa mjerama i baci na papir, možda se želje iskristaliziraju...

_________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: motor i automatski mjenjač za Samurai preradu
PostPostano: sri sij 11, 2012 11:22 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Problem kalkulacija je kaj fali jedna stavka: grip....
Grip monsterice 31 je 20x veči od originalne gume na ukiju. Na stock autu treba dobro pazit kolike su gume. Nažalost večina jih stavlja zbog boljeg izgleda.
Jači motor ne rješava problem potpuno ali donosi puno novih problema..
Primjer je traktor, sa malo KS može ono kaj nijedan terenac ne može. Ali zato ne može vozit cestom više od nekoliko km/h.

Uki 410 sa 33 KW i 75 gumama na terenu smazat če ukija sa 60 KW i monstericama 31. Jer ima krače brzine i male gume. Ne samo ukija, i večinu drugih stock terenaca.
Prevelika guma ima samo jedan +. A to je nešto viši diff. Razlika između 30 i 31 je samo cca 2 cm viši dif. Sve ostalo je minus.
Naravno, pored visine treba uzeti u obzir i širinu i vrstu gume. Kod ovakvih superlight terenaca nije zanemariva ni težina gume. Monsterica 31 je duplo teža (ako ne i više) od normalne dimenzije.
Sve to vodi do toga da je sumasumarum slabije. Jedino izgleda cool.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 16 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos