Hehe,
da, sve ja to skupa znam, apsolutno istu školu imam što se tiče slaganja fići i slično, mada sam preferirao uz manje muke juri brže ubacivanjem 903ccm ohv motora iz Fiat 127 i svih novijih koji su koristili 903, vodenu pumpu od 900 kombija jer je raspored rupa za šerafe za 903 blok a koncepcija kao na fići i time bi dobio dobro hlađenje bez da naprijed imam kiler, tako da auto bude što manje upadljiv a da ide, dakle faktor iznenađenja haha. Široke čeličane sa ljepim rubom, naravno na sličan način prizemljen, diskovi sprijeda, pojačanje od ispod, getriba od fiće 850 jer je dulji prijenos, na motoru je bitno da je dobra kompresija i da je općenito što mlađi i što očuvaniji, da je dobra bregasta itd. Gore je najbolji izbor dvogli karb od Fiata 850 specijal jer svi oni dupljaci Weberi što su dečki stavljaju na "Abarth" dekl jer paše od A112 su previše za obični 903... Triger sistem distribucije preko remena umjesto lanca, jer em ima šepši zvuk dok se vrti, nema vibracija lanca, preciznije je paljenje, lakši je i bolje se vrti. Dobro paljenje i autić je raketa. To je onako, po meni jako dobra kombinacija. Naravno da postoje skuplje i ozbiljnije fore ali nije sad tema. Takvog nisam slagao ali ima ih par već danas sa iskopiranim Abarth prednjim neovisnim ovjesom, A112 "Abarth" motorima sa 70ks, sa poluosovinama presloženim na homo zglobove umjesto prirubnica itd. uglavnom i ukratko kopira se famozni pravi Abarth 1000 TCR.
Kod A112 ovo "Abarth" je pod navodnicima jer to nije pravi Abarth već konfekcija nakon što je firma oteta nakon smrti pokojnog gospodina Carla. Abarth-ovi dtrkači dijelovi i to nemaju apsolutno niti jednu zajedničku točku, kako taj motor od 70ks, tako i ovjesi i sve ostalo, jer to nije ni blizu previh stvari.. Daleko su mostovi od nekakve lude magnezijske legure, radijalne glave, blokovi, klipovi, bregaste, karteri, ma apsolutno ništa nema veze sa tim.
Abarth 1000TCR samo izgleda kao ispiljeni trkači fićo ali fićo i Abarth nemaju niti jedu dodirnu točku... apsolutno ništa nije isto na tim vozilima... hhaha, sad sam se i ja počeo prisjećati dobrih starih vremena... zato neću više, jer me steže u grlu hahaha..
Čitava teorija što si napisao stoji, sve to znam ali nekad jednostavno neka mala piz..ja zna zaje... da dok je nađeš izgubiš dva dana.
K-jetronik je banana kad je star 25 i više godina jer je jednostavno sve zamoreno... a malo je ljudi koji ga znaju slagati. To je vječiti problem, pogotovo kad je plin u pitanju... svojedobno sam imao Mercedesa diesela ali sam preko foruma i kluba pratio problematiku dečki koji su imali problema sa K-glavama i plinom, da su čak potezali po par sto kilometara do raznih majstora o kojima kruže legende da to znaju složit kako treba.
Hvala za dobronamjerne savjete.
