RI898RR je napisao/la:
LASTA - VOZIO GODINAMA LADU NA ORIGINALNIM NIVA 4X4 ALL TERAIN GUMAMA ZA PRVU UGRADNJU. KADA PADNE SNIJEG U PLANINU SAM KRETAO NAJPRIJE NA ZADNJIM KOTACIMA SA VOLTYRE GUMAMA, A KADA BI POSTALO KRITICNO ODNOSNO DUBLJI SNIJEG TADA BI NABACIO OSTALI SET GUMA I NA PREDNJU VUCU. I TAAAAKO GODINAMA.... TA MI SE KOMBINACIJA POKAZALA IDEALNOM....JASNO OSIM NA LEDU KADA SAM ZAVRSIO ISPOD CESTE KAO I OVAJ COVJEK SA OTOKA!
IDI NA USA STRANICE I PROCITAJ NESTO O #TRUE 4 WHEEL DRIVE# SA CENTRALNIM DIFF TE #PART TIME 4 WHEEL DRIVE# PA CE TI BITI ONDA SVE JASNO. IMAS DOSTI LIJEPO OBJASNJENO I NA AUSTRALIA 4X4 FORUM A NE ZAOSTAJU NI JUZNOAFRIKANCI - TAMO SAM PRONASAO KOMPLETNI #OVERHAUL MANUAL ZA NIVU#
LADA JEDINO LOMI CENTRALNI DIFF KADA LJUDI NE ZNAJU CEMU SLUZE ONE DVIJE RUCICE PA GRESKOM UKLJUCE BLOKADU CENTRALNOG - TADA SE RAZLETI CENTRALNI DIFERNCIJAL ZBOG KAKO KAZU AMERI #BINDING OF SHAFTS# GLEDE TOGA VIDI NA YOU TUBE DIFERENTIAL FILMIC. UGLAVNOM ONI PLJUVAJU PO PART TIME POGONU A MENI JE TO POSTALO JASNO KADA SAM LANI PRESAO SA LADE NA WRANGLERA KOJI JE BAS PART TIME POGON I KOJI MORA IMATI SVE KOTACE JEDNAKE DIMENZIJE DA NE POLOMIM LANAC U SREDISNJEM PRENOSNIKU KADA SAM NA 4X4. MOZES ZAMISLIT DA NI REDUKTOR NE MOGU UKLJUCIVATI PO ASFALTU ....STVARNO MISLIM NABAVITI 90-KU JER ONA UZ LADU JEDINA IMA TU MOGUCNOST, BLAZENA LADA..... LIPO REDUKTOR I U TRECOJ BRZINI SE SPUSTAO SA ALANA NA JABLANAC DO MAGISTRALE BEZ DA PIPNEM KOCNICU....TEK KAD JE PRODAS VIDIS NA KAVOM SI GUBITKU... ODNOSNO STO SU TI PART TIME POGONI. NE ZNAM RAZMISLJAM O CRUSERU-PAJERU SA SUPER SELECT ii POGONOM ILI CHEROKEE SA QUADRA DRIVE POGONOM KOJI IMA GEROTOR PUMPE KOJE NA SVA TRI DIFERENCIJALA VRSE BLOKADU . GLEDAO NA YOU TUBE AMERA KOJI JE POSVETIO FILMIC O TOMENO NI TO BAS NIJE PREVISE IDEALNO ALI IZVLACI GA IZ #TWISTA # JASNO, SA DOSTI PAZNJE KOLIKO KONJA NABACUJES NA POGON.... VJERUJ MI SAMO #TRUE 4X4# DOLAZI NATRAG U MOJU GARAZU.... SADA SU PREGOVORI OKO JEDNOG SERIES II MODELA - TREBASTI CE RESTAURACIJA...
HILLUX JE ISTO PART TIME POGON I AKO JE U PITANJU ZADNJI DIFF KOJI VJROJATNO IMA LIMIT SLIP KOJI JE OSTAO CIJELO VRIJEME UKLJUCEN ZBOG RAZLIKE U VRTNJI POGONSKIH KOTACA. KAKO LAMELE PRITISCU DUGO VREMENA SATELITE VJEROJATNO JE TO UZROK LOMA...ETO TO TI JE TAJ #PART TIME#...AKO JE PREDNJI ONDA TI SE POJAVIO #SHAFT BINDING# TI PROBLEMI MUCE I SUVOVE SA VISKOZNIM SPOJKAMA....
PITAO MEHANICARA U TOYOTI DA LI CRUSER MOZE VOZITI U REDUKCIJI PO ASFALTU - NE, KAZU UKLJUCITE DRUGI STUPANJ PRENOSA??????
gle boli me k....
kosi i šta si i kaj voziš
i vozio si nivu na istoj dimenziji ruskih guma
TO SI ZABORAVIO NAPISAT DA JE ISTA DIMENZIJA GUMA ALI RAZLIČITA RIPNA(AT/MT)
I ne PRAVI SE PAMETAN a to ti ni dobro
http://www.youtube.com/watch?v=K4Jhruin ... re=relatedstavi na 3.30
vidi si video i ljepo ti je objašnjeno
jer ako je jedna guma veča od druge
jedna se brže vrti ,a jedna sporije