HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: sri ruj 18, 2019 11:03.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 28 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: pon sij 04, 2016 19:27 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 30, 2014 20:11
Postovi: 306
2" na tehničkom neće baš ni primjetiti, ali gume hoće. Stoga ti ja predlažem da sačuvaš originale za tehnički..
I budi oprezan sa negativnim et, auto se počne čudno ponašati po cesti..


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: pon sij 04, 2016 21:04 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 01, 2006 10:19
Postovi: 515
Nije mi jasno ovo sa negativnim ET-om.
Na kakvo čudno ponašanje misliš?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: pon sij 04, 2016 23:39 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
Nije ni meni. Standardni ET fejgi na jeepu je oko 50 mm. bez problema ide 35 i to je dovoljno.

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: uto sij 05, 2016 00:00 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 30, 2014 20:11
Postovi: 306
Pa s obzirom da je on spomenuo brzine 140/150 a i zavoje, zasigurno će ga smetati zanošenje na kolotrazima ili pri promjeni podloge uzrokovano izbacivanjem simetrale traga kotača izvan predviđene osi zakretanja istog.
Naime, ako se kotač zakreće po svojoj osi, odnosno sredini traga, onda otpor kotrljanja nema učinak na volan jer su sile pravilno raspoređene. No ako je os zakretanja bliže jednoj strani kotača ili potpuno van kotača što se može desiti pri jako negativnom et-u onda sila pri nekakvom udarcu ili ne srazmjeru u otporu kotrljanja djeluje samo sa jedne strane osi i to uzrokuje zakretanje volana i zanošenje vozila.
Gledajući to na autu, os zakretanja definiraju donja i gornja kugla, odnosno ležaj amortizera kod mcpherson ovjesa. Zato i originalne felge imaju tzv. pozitivan offset da se tomu približe što je više moguće..

Sve to skupa na terenu ne znači ništa, no na 100+ itekako bi moglo..


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: uto sij 05, 2016 00:03 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 30, 2014 20:11
Postovi: 306
Jeep je napisao/la:
Nije ni meni. Standardni ET fejgi na jeepu je oko 50 mm. bez problema ide 35 i to je dovoljno.



Tako mala promjena sumnjam da bi imala neki značajniji učinak.. :|


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: uto sij 05, 2016 08:36 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 20, 2012 20:52
Postovi: 256
vozio sam se u jednom gc zj, povišen, i 255/75 r15 gume, auto beži da to nisu istine, istina i bog već su i svi mogući seleni pri kraju, al opet, gore nek traktor... Vjerojatno je bila kombinacija lift kit, gume, seleni... da se user...š kombinacija


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: uto sij 05, 2016 10:22 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 01, 2006 10:19
Postovi: 515
Što se tiče ET-a prešao sam sa +20 na -35 što je velika razlika i nikakvih negativnosti ni kod koje brzine nema...

Jeepovi su inače malo više nego ostali skloni takvim stvarima kad se povečaju gume i lift


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: čet sij 07, 2016 22:56 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet ruj 11, 2015 22:26
Postovi: 62
Lokacija: Sv. Nedelja
Što se tiće bacanja, mene sada sa default setupom lagano ljulja po cesti jer su valjda seleni vec gotovi... al nisam siguran dal bi mi bilo gore ako stavim manji et jer je to siri razmak izmedu kotaca tj. dobivam vise "karting efekt"... naravno, ako mi je auto utegnut...

Prvo sam trazio po netu bilstein 5100 amortizere jer, koliko vidim po youtube-u, svi ih hvale na veliko i prodaju se kao upgrade u lift kitovima, ali naravno, u europi ih nemres nigdje kupiti a shipping preko bare je cudo... Tak da sam sad na kraju dosao do kolege sa foruma koji ima ducan pa mi je ponudio Old Man Emu Lift kit ako se dobro sjecam da se tako zove, 2 incha lift, amortizeri i opruge, vjerujem da je dobra cijena (jos cekam ponudu) i cini mi se da bi mi to bilo najjednostavnije napraviti.

Onda s druge strane, posto ja nekako volim bacit oko i na ozbiljnije stvari, nasao sam u Poljskoj sljedece:

http://offex.pl/front-nitro-shock-fox-2 ... ee-wj.html
http://offex.pl/rear-nitro-shock-fox-2. ... ee-wj.html
http://offex.pl/spreyny-przednie-lift-2 ... wj-en.html
http://offex.pl/spreyny-tylne-lift-2-bd ... wj-en.html
http://offex.pl/front-coil-springs-spac ... ee-wj.html
http://offex.pl/front-adjustable-track- ... wj-wg.html
http://offex.pl/amortyzator-skretu-drga ... wj-en.html
http://offex.pl/aczniki-stabilizatora-p ... wj-en.html

sad, sve to bi kostalo dosta, al nekako sam bas radoznao kako bi se auto ponasao da to sve nagruvam gore... Meni je ubiti cilj svega ovoga da preletim lezeci a da ga ne osjetim, da se vozim po grabama bez da razmisljam dal budem rupu pogodio, a uz to, da mogu otici i na teren malo se provozikati kao recimo sinoc na sljemenu :D

Kao sto mozete vec skuziti, dosta sam neodlucan o svemu tome jer sam dosta novi u toj prici pa ne znam koje promjene na autu rezultiraju sa kakvim promjenama u ponasanjem na cesti (kod terenaca)...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: uto ožu 08, 2016 20:21 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 23, 2015 17:20
Postovi: 1083
Kolega,imam par pitanja za taj motor 4,7 v8.
Imam pod rukom jedan 2003 wj 4,7 v8 h.o.
Onaj najjači motor 265 ks mislim.
Ima plin i sve atestirano,auto je sav standard,plin plaćen 14000kn.
E sad me zanima jesu to dobri motori?
Šta se kod njih mora gledat kad se kupuje?


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Jeep WJ 4.7 V8 H.O. upgrade na Long Arm
PostPostano: čet ožu 10, 2016 21:20 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
M-GR, Gledaš sve kao na svakom drugom autu plus, automatika, reduktor, diferencijali, kardani.
Automatika: Mora saltati bez trzaja i čudnih zvukova.
Reduktor: Sve vrste pogona moraju raditi. Prebacivanje može. iti malo teže ako nije korišteno
Diferencijali: osovine moraju raditi bez čudnih zvukova i struganja.
Kardani: bez lufta u križevima i CV zglobovima
Servisna knjiga i računi servisa ako postoji. Provjeriti tipove ulja koja su korištena (vrlo važno za automatiku i reduktor(TC).
Pročitati ga po malo lošije bijelom i šumskom putu i osluškivati moguća lupkanja i čudne zvukove. Ujedno provjeriti pogone.
Ako postoji mogućnost pregled podvozja na dizalicu.

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 28 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos