HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto ruj 17, 2019 21:14.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 41 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto vel 03, 2015 23:17 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
E a ja san ti lipo danas va Grižanskami alpami....zapal va ovaj kanal pa cu poč drugu šetemanu va ZGB po Warna od 9000 lbs da se moren bez brige po šumi vozit....i to cu napravit montaže kvadratni profil va profil tako da ga moren stavit i sprida i zada po potribi jer danas mi je tribal sa zadnje strane a nije ga bilo pa se moralo lopatat i rizat grane da po granami prođen priko blata....ovo su zimske gume obične za snig ali za blato su nula....govorel sa frendom profesionalnim soferom i složili se. guma će proč va 70% slučaji a winć va 100% stoga za 100 % safety pass through ide winč, guma nema više apsolutne veze...
winc se skida a stavlja po potribi na terenu tako da se izbjegava tehnicki pregled i homologacija te nepotrebno navlacenje 40 kil kada ne treba....cu ti pokazat slike kada bude gotovo....
jer da lipo imaš i monsterice ili booger super swamper zapast češ va ovakov kanal pa ce ti tribat winch....
a kad ga imas nema brige posebno kada po snigu zletiš va kanal-----
ovo je situacija kada smo se izvukli...
slika

našal osigurač od abs....40A slijedi....test


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: čet vel 05, 2015 15:37 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lip 23, 2014 06:28
Postovi: 119
Lokacija: Krasica-Bakar
Kade si kupil Warna, ča nima ki to vrike.
Gledal san onog od 3 i neč ton (entry level), to bi mi bilo dosti.

_________________
KREPAT MA NE MOLAT


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: čet vel 05, 2015 21:53 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
slika

ca ovdi napravit kadi ni drva za zakucit sajlu ni drugoga auta....pomalo glupa situacija koja smrdi na traktora....ali LOPATA zabijena sprid auta je opet pomogla po ki zna put.....dva kola propala kroz led va lokvu a druga dva ostala na snigu....jasno locking diferencijal bi prošal no ja san ostal....tada da podigneš otpor trenja onoj gumi va kanalu staviš puno granja koje onda drzi kolo van blata i omoguci trakciju....bas je bilo lipo gledat kako prvi pogon sve vise i više vuce auto van lokve kako je nagazil na grane...stari soferski stos....ovi mladi fanti danas puno filozofiraju, ki je nami pred 20 let dal winch....palil je stos i sa tepihi od auta....
nakon ovogha incidenta san odlucil monitrat Warna i tocka, a prebavivat cu ga sa auta na auto jer iman 2 terenca...

Warn i mamut ima Zen teren va zgb i daju na 5 rata
http://www.zenteren.com/op-index.htm
Superwinch i Warrior ti ima Ištrijan 4x4 performance ne davaju na rate
http://www.4x4.hr/

evo ti biblija za winci
http://www.offroaders.com/tech/winches/ ... nology.htm
prošvrljaj po njoj jer ima puno lipih stvari...
uglavnom Warn i Superwinch su the best...+ ostali...ameri samo jer ako zames kineza pa ti zataji va situciji na gornjoj sliki onda je to hićen solad na buru...

Ja san kupil mali prenosni od jedne tone va USA lani za 75 $ a nutri pise da more 3000 kg vuc na ravnome ALI VUC a drugo je POTEZAT...jer kada je nagib terena 45 gradi tada lipo pise da more vuc samo 500 kil.....sada zamisli kanal od 90 gradi sa blatom samo stisnes putac na daljinskome a ono winch MRTAV jer nema snage

da to preskocin napravil san dva koloturnika da poduplan snagu tj sa 4 linije tako da to funkcionira....no to je puuuno posla i namatanja....pitaj nostroma Filipinca kako se to izvodi i duplira snaga wincha...moj je nonic imel braceru pa me naucil....mores i 3 put sa 6 linija...tj dva dupla koloturnika ili po našu mornarsku BUCELA...

no sada vidi ovu tablicu Winch performance specs.
https://www.warn.com/truck/winches/ZEON_8.shtml
moment koga dela motor je fiksan jer je to DC motor sa permanenet magneti no caka je bubanj jer moment je sila puta krak a krak je promjer bubnja tj sajle na bubnju
dakle na prvome voju krak je najmanji i sila najveca tj 3,6 T
a vidi na 4 tome voju tj full namotanoj sajli samo 2,353 T

znaci da na full namotano sajli to vise ni 4 tone nego samo 2

ako racunas recimo winch za nas od 3 tone na namotanoj sajli ces imit samo 1 tonu ca te nece izvuc...
da bis nastelal najvecu vucu moras imit pomicni anker koga zabijes va zemlju nastelas na najvecu vucu tj prvi navoj i onda se izvlacis
http://www.lewiswinch.com/Off_Road_ATV.html
pa ti se hebe za drvo....ova fantarija na trkami i poligoni se zuri kako si i sam va Klani videl a imaju i traktor za povuc a i jos 500 ljudi koji ih gledaju pa ni problema, no KADA SI SAM VA SUMI ONDA JE TO DRUGA PRICA...

vidi ja san bil sam i izvukal san sam auto ....ali no i nisan moral, dakle Winch i to najbolji jer triba jedamput va 10 let ali ali kad triba tada triba...i moren ga vavik imit i minjat po auti.....i sprida i zada...

Warrior delaju englezi va kini a mamuta slovenac isto kina a na linku ces nac ca ameri reklamiraju...dakle onaj od 3,5 tone ce ti bit sama dovoljan...ali uz sidro na prvome voju....zato sada delau od 4,5 tona da se toga rijese....tj ima dovoljno snage...na sva 4 voja na bubnju....

ako je spag ne ide fiarlead, on gre na sajlu.....isto tako moras imit 2 spojnice i dovoljno kabela da ga odozada navuces na akumulator a ne pozabi da sa duljinom vodica pada napon...i da wincu triba pomagat sa motorom ko i akumulatoru sa alternatorom kada vuces....uostalom marittimi smo obadva pa moremo održat predavanju o vezivanju broda....i palubnim uredajima....

kadi krcate Novorsinsk ili odessa*= e one lipe ukrajinke i ruskinjice....malo zavinčat...
i od sprida i od zada...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: ned vel 08, 2015 21:43 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lip 23, 2014 06:28
Postovi: 119
Lokacija: Krasica-Bakar
Ovo je cela disertacija o vinči. Nasal san ono ca treban ali je oko 6000 Kn.

Dosal san doma neki dan.
Čera san šal probvat ABS va normalnen pogonu i sa blokiranen rezvodnikom. Po snegu i oko 40-50 na uru.
Ni neke razlike, sa blokiranim razvodnikom zadnji kraj malo povuče na stranu na kraju kočenja.

_________________
KREPAT MA NE MOLAT


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon vel 09, 2015 11:36 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Svaka čast,ja se parićivan ko bolan xrat na taj eksperiment ali nikako ulovit vrimena.

Mislim da si u pravu ca se tice toga nema tu neke razlike, toga se neki lik sjeti i onda se otvori disertacija....bez razloga .....moj ABS je da na ladi san kočil na isprekidano,baš kao ABS lupas po kocnici isprekidano i bogami na snegu je bilo puno bolje nego stisnut brenzu va jedan mah....
Na Willysu je takova samokocnost pogona da gas moran
držat i kada se spusćan prema crikvenici od klanfari va onu nizbrdicu stoga tu nisam kompetentan....
probat cu na sorentu pa cu ti javit...i ja san sada na godišnjemu ali se dela na willysu....tako da san par dan va box-u a par na cesti ali je jako hladno....pa mi se ne da smrzivat....
Od Kie cemo vidit rezultat jer san nasal osigurac od ABS-a, bas me zanima test na šoderu / travi / snigu...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto vel 10, 2015 21:34 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lip 23, 2014 06:28
Postovi: 119
Lokacija: Krasica-Bakar
Ča KIA ima staromodan 4x4 pogon.
Ako ima viskospojku onda je princip rada posve drugačiji, i sa isključenim ABS om će bit ko saki drugi auto bez ABS-a.
Ja sam primjetil razliku sa ESP-om i bez, on zaustavlje auto i bolje ga je držat isključenog jer me zna i fermat na velen brdu ako je klizavo.

Baš san mislel kako zdržiš va vilisu bez grijanja (puno je bolje bit va teplomu).
Bil san neki dan va Crnen lugu preko Mrzleh vodic pa na Delnice, lokve štacion, pa slavica Vrata ,Bitoraj kuhano vino i štrudel od borovic pa nazad doma.
Ko va bob staze, ni prometa,ceata pokrivena snegon, malo leda ispod, samo zima -7/-8 celo vrime.
Auto ide bez problema, samo zadnji kraj biži ako se gas ne dodava na izlazu iz zavoja, malo zeznuto ako je jako nizbrdo.(to sve bez blokade samo LSD)

_________________
KREPAT MA NE MOLAT


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto vel 10, 2015 22:07 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Kia je LX sa auto pogonom preko elektromagnetne spojke, neupotrebljivo, puno je bolja ona sa rucnim prebacivanjem kao i Jeep...

Prijatelj ostal nedilju zakovan va vikendici morala ralica po njega, a ja mu petak rekal da nema problema neka ostavi auto jer ako triba mora se prolopatat oko 20 ak metri,,,,a vidi kako izgleda tih 20 metri, jbg zaje san covika...
slika
pa me vrag odnesal priko Fužine danas i to bez ABS-a ovako va Kabriolet izvedbi...
slika
čudi me da Fužinarci nisu izmislili klizanje po jezeru...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto vel 10, 2015 23:06 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 30, 2014 20:11
Postovi: 306
Mene zanima kako si obučen dok se voziš ovako..? :hm


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: sri vel 11, 2015 21:31 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lip 23, 2014 06:28
Postovi: 119
Lokacija: Krasica-Bakar
I ja se pitan, pa tamo je -7.(bilo subotu)
Bil san na tomosiću neki dan, oko polne do Praputnjaka, smrzal san se a bilo je 10 vane.

_________________
KREPAT MA NE MOLAT


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: sri vel 11, 2015 21:34 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lip 23, 2014 06:28
Postovi: 119
Lokacija: Krasica-Bakar
Ja ako stanen, iman plina za 400 km i benzina za još 400, zdržal bin do prolića va teplen.

_________________
KREPAT MA NE MOLAT


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 41 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos