HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto ruj 17, 2019 20:53.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 41 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto sij 06, 2015 09:40 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri srp 12, 2006 18:30
Postovi: 1779
Lokacija: Zagreb-Knežija
Ni ja na Novi nisam imao problema sa ABS-om.

_________________
GOGO - Land Rover Defender 90 2005 g. TD5
________________________________________________________________________________________
Užasno osjećam ovu krizu.
Vozim auto bez krova.
Pijem staro vino.
Jedem pljesnivi sir.
www.moni.hr
www.termomonting.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon sij 19, 2015 09:39 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
kao stari motorista sam proučio onaj link o ABS (Od lajke) gdje bmw-ovci diskutiraju ali o MOTOCIKLIMA gdje je kako i sami znamo pravilo da se ne treba blokirati prednji kotac jer ćeš siguro pasti jer ti otkliže prednji kraj u stranu...a ako blokiras zadnjeg tada zanese zadnji kraj popreči te i kada otpustiš brenzu te katapultira bočno sa sica ....tako nastaju ona spektakulana padanja na moto GP....
Dakle kod motocikla je pravilo da se rucno ne smije stisnuti tj blokirati prednja brenza jer je ABS naštelan tako da nikada ne blokira prednje kolo i onda se ocito desava ono proklizavanje u bekonacnost o kome govorimo.... tj efekat kao da kocis na kuglicama od balinjere...ali slusajte onoga koji je vozio koji kaže da je ABS itekako odlican ali ga triba znat iskoristiti...

Cobalt
1, KOJI SE OSIGURAC MORA SKUNUT SA KIE SORENTO DA ISKOPČAM ABS (AUTOMATSKI POGON LS MODEL)
2, KIA KADA JE U REDUKCIJI MAXIMALNA BRZINA JE OKO 80 KM/H DAKLE BRZINA CE BIT 60 KM U REDUKCIJI SA PART TIME POGONOM UKOPČANIM
3, KADA KOCIM KAO SIVONJA STISKAM KUPLUNG DA ODVAJAM TRANSMISIJU OD MOTORA DA EFEKAT kocenja BUDE KOMPLETAN, SAMO TRANSMISIJA

Ajde COB daj mi ove podatke pa da raščistimo kako radi ABS pod redukcijom na ŠLJUNKU , ako netko ima ideju za koš detalja neka je postavi ovdje pa idemo sa ekperimentnm na šljunak kao oni BMW ovci da skinemo to sa K...ca....jer me bas zanima krajnji rezultat koji ce poc na tube video....
hvala unaprijed svima na prijedlozima...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon sij 19, 2015 21:42 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Prika, ja tebe qrca ne razumin :upi


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto sij 20, 2015 01:09 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Jbg prika očito da ne!
izvini na davežu...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto sij 20, 2015 10:24 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Ne znan napamet koji je osigurač. Piše tamo na poklopcu kraj live noge vozača.
A 60 na sat pod redukcijom? Toliko se ne vozin pod redukcijom.
Šta misliš pod uključen part time? Jer ako je pod redukcijom onda mu je uključen full time ( kod ovih stock varijanti)
Iskreno, nisan još ništa eksperimentira po tom pitanju.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: ned vel 01, 2015 19:10 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lip 23, 2014 06:28
Postovi: 119
Lokacija: Krasica-Bakar
Ni problem va ABS ( ispod 5 na uru se ionako iskljucuje)
Part time pogoni ne trpe uključivanje po klizavom (ca neki misle da treba) kad se vozi normalno (50-60), to se koristi samo za prolazak kad auto pocne zapinjat.
Normalna vožnja bi trebala bit samo sa pogonom na 2 kola, posebno nizbrdo.
Inace kad auto ima ABS ima i EBD (distribuciju kočenja za napred nazad), tako da centralni razvodnik dela celu zbrku va rapodjeli kočenja.
Zato volim permanent 4x (GV)

_________________
KREPAT MA NE MOLAT


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: ned vel 01, 2015 22:29 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Dobro kadi si ti čitavo ovo vrime Kastore?

Ja ču napravit experiment kocenja sa ABS i bez ABS pa cemo vidit rezultat samo cekam da se ovo vrime smiri jer mi tribaju kamere i čunjevi za eksperiment....mislim da je naftovod odlicna podloga jer ima tvrdu podlogu pokrivenu sa finim sljunkom a probat cu i na mokroj travi...sada kada ima sniga probat cu i na ledu pa da i to raščistimo...bas me zanima rezultat....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon vel 02, 2015 16:49 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
E, osigurač ti je pod haubon. U kutiji s relejima. Veliki kvadratni. 30A mislin.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon vel 02, 2015 22:37 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
O.K.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: uto vel 03, 2015 07:26 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lip 23, 2014 06:28
Postovi: 119
Lokacija: Krasica-Bakar
Kade, nas lamarinu, vidimo se, momentalno va Istanbulu.

Kad je test.
Ako cemo pravo SX 4x4 je puno bolji po ledu i snegu (klizavomu) od GV, kad je u pitanju brza voznja.
Za plaženje po kamenju i blatu GV je zakon.

_________________
KREPAT MA NE MOLAT


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 41 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos