HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto ruj 17, 2019 21:15.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 41 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: ned stu 16, 2014 23:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
LajkaBM je napisao/la:
vidiš to ti je to što sam ti ja pisao ista stvar,zbog toga ljudi rade, i očito ima smisla kada raja toliko traži :hihi .......

Ma naša san ja i odakle si ti to i prepisa :lol:
Dokučija san kako to napravit. Plug'n'play, univerzalno za sva vozila. Kako kažu kolege englezi, removable.
Napravit ću jednog, pa probat. Ako ima još zainteresiranih......nek sačekaju testiranje......


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon stu 17, 2014 00:32 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
davno sam ja došao do te informacije da abs ni dobar na terenu,većina offroadera s kojima sam pričao nije ni imala abs na terencu,ali većina raje to ne vjeruje,onda sam našao na netu kao i ti :hihi , i u knjigama i svugdje piše ista stvar ne dobro
a kada sve to pročitaš i razmisliš ima smisla,i očito je istina kada ti ljudi to traže
jedino što znam iz iskustva je da te plowing efekt stvarno ukopava :hihi a abs ti to onemogućuje

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon stu 17, 2014 08:44 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Da, no većina off roadera koje ja poznajem i s kojima komuniciram vozi stare gargaše bez ABS-a, a osobno s tim problema nemam, tako da te taj jedan automobilistički momenat jednostavno u životu zaobiđe.
Ali u svakom slučaju, s ovim smo naučili nešto novo :mrgreen:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pet stu 21, 2014 05:29 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Lipo ste sve točno i pametno napisali a link na onog Amera Mercedesmana sam odavno secirao do u detalj jer lik dosti lipo i pametno piše o svemu i svacemu ča se tice prakticnog savjeta na terenu.

Ja san ipak cisti prakticar pa se drzim ovih starih dobrih preporuka koje kažu slijedece..iz doba kada nije bilo ABS-a

http://www.youtube.com/watch?v=RX_pitfXYjQ
http://www.youtube.com/watch?v=hDvZbTo4lOQ

jer se znam nac u ovakvim situacijama pa kada proklize nazad / napred triba tocno znat ca na vrime napravit...za one nervozne pred sam kraj je poanta ca je pisar hitio rec..

http://www.youtube.com/watch?v=c2DhEkFKLHk


.brzo va rikverc i podbrig nazad kocec motorom na guzicu da držiš smijer i ne prevrnes se a ono ca lajka pise da zadnje slabije koce kad si zapel na brigu kada se težište auta pomice prema natrag i olabave prednje kola se kompenzira sa rucnom koja koci samo zadnje...ili na mome jeepu koci samo zadnje pogonsko vratilo....ko i na defenderu....koji je jeepova kopija...

Moj lajkane zamisli kada ti se dogodi takova stvar na snigu * ledu da pred sam vrh briga auto prošlajfa i pocne nosit va stranu a kad stisneš brenzu i blokiras kola pocne KLIZIT na nazad a ono nema branika nego samo nizbrdo..među bukve.....e ca tada napravit???? ABS te siguro nece spasit jer si ga iskljucil???? i te kako jer ce pocet olabavit kotace koje ti je rit puna straha zablokirala i imit ces kotrolu nad autom jer ce ti polako okretat kotace i NECES KLIZIT NAZAD SA BLOKIRANIM KOTACIMA ....JER TAD KLIŽEŠ NEKONTROLIRANO A sa ABS ISTO KLIŽEŠ ALI KONTROLIRANO JER VOLAN SLUŠA a to je velika razlika....jer bukve prolaze mimo tebe a ne dolaze na tebe.... ..moj stric je bil sa fiatom 1300 na krovu a govori dolazi kamionđžija i kada je skuzil o cemu je rijec tj poledici samo je opicil po gasu i prosal bez problema jer da je kocil ode ,,,,na tristaca...dakle opet DO NOT TOUCH PEDALS

Po svim tim internetskim teorijama ako sam na ledu / tvrda podloga sa kamnčićima u low range sa blokiranim centralnim tada mi je ABS beskoristan ???!!!! Ma vidi K....ca e bas na ledu taj isprekidani sitem kocenja iekako pomaže nama koji nemamo ABS....tu sam baš i isprobavao razliku između ABS-a na Sorentu u low modu i lade pod redukcijom koja nije imala ABS....sori se prije zaustavio i to lipo i elegantno a na ladi sam morao intermitentno kocit da mi ne otkliže na borić.....mogu ga oni pisat priče ABS je ABS....kolo kada zablokira ABS mu popusta celjust i omogucava rotaciju a time i trakciju auta jer ti auto slusa volan, ča će mi auto koji nekontrolirano klizi???? Pa necu se valjda sanjkat....

ALI SAD DRUGA STRANA MEDALJE;
Amer pise da se pogonska vratila okrecu jednako a time i kotaci, točno, da ali ako ima sve tri blokade centralnog, prednjeg i zadnjeg ali ako ima blokiran samo centralni tada poprecni diffovi imaju razlike u okretanjima kotaca (pa tu ima posla za ABS) pa to je tipican primjer kada ostanes sa dva poprecna kola va zraku i kada elektronika koči kotac koji se okrece i izvlaci auto iz nevolje....stvar za kojom suze ronimo mi bez toga pomagala...jer ga moran vincem izvlacit iz twista...JEDINO AKO su sva tri difernecijala blokirana A TO IMA G CLASSE+ jaaaaaako malo serijskih auta...tada se stvarno svi kotaci jednako okrecu jer su svi medusobno kruto povezani i nema međusobne razlike u okretajima... tada ako se koci se javlja razlicita sila kocenja na prednjiu i zadnju osovinu koja recimo koci jace prednji kraj nego zadnji i tada dolazi do zanasanja zadnjeg kraja vozila i anuliranja prednosti ABS-a koji u biti tu i nema ča delat pa sva se 4 kotaca jednako okrecu a ovaj se aktivira samo kada kotac blokira......no ako ima regulaciju sile kocenja a to siguro ima tada se javlja taj efekat da je bolje bez ABS-a. a to ca amer govori a ja ca san navel je plinovod kadi imas tvrdu zemlju pokrivenu sitnim kamencićima tj sipinom šoderom i kadi dolazi do toga efekta odnosno isto je i na ledu....i mislim da odatle dolaze ti zahtjevi da se iskljuci ABS....zato je to vecini ljudi i nepoznato...jer nikada nisu ni vozili sve tri blokade istovremeno. Pretpostavljam da je isti slucaj i ako samo ima zadnju blokadu jer ona djeluje ko ručna na zadnje i ako kocimo prednjima i ako jedna klijesta popustaju tada kolo koje koci vuce auto va svoju stranu (ford escort 1000 godiste 1970 prednje doboš kocnice je imal taj efekat) a ako su zadnje zablokirane blokadom evo ti efekta nekontroliranog zanasanja i razloga da se ABS iskljuci....
premda amer tvrdi da se javlja efekat da nekotrolirano i beskonacno kližeš....ko da si na rolnicama...i da je zaustavni put tako duži....pa da se iskljuci ABS....e vidi kk---ca tu mu ne drži vodu...da ga hebeš....jer u prvom imas klizanje a u drugom kocenje...kavo takvo ali kocenje...

Ispred kuce iman padinu koja je betonirana a iznad nje je pesak za gradnju kuce pa iman tipican primjer o kome pise amer.....kad bin se spustil na rikverc puno puta je prodelal ABS i popustil blokirajuci kotac i uvijek sam se zaustavil....i tu teorija pada va vodu....

Mislim da ovo sa blokadama difova ima smisla dok ostalo nema

Mi ovdje možemo fantatzrat i pricati basne no pravi odgovor bi bilo moguce dobiti samo od inženjera iz Boscha koji dizajnira ABS elektronicki modul za recimo Porsche Cayene ....

Cobalte probaj sa on i off ABS pa ces objelodani razliku, ovo pisem jer sam bas na Sorentu i ladi vrsil te eksperimente .....sada trenutno se vozin na Warstili od 42500 KS sa 7 cilindara sa promjerom klipa 820 mm pa ne moren isprobat...ABS....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pet stu 21, 2014 14:00 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
e ri ti opet svašta napiše,a nisi uopće skužio o čemu se piše :tuz
kakav led i snijeg i tvrda podloga s kamenčićima o tome niko nije ni pisao
tebi je očito glavno da pišeš pa makar i gluposti :nez

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pet stu 21, 2014 21:43 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Očekivao sam tvoj povratni post obzirom da sam te drsko prozvao pa me baš i ne uzbuđuje žestina odgovora jer sam očekivao i jaču erekciju,pardon reakciju, pa daj molim te budi dobar i prevedi si ovo da shavatiš uopće o čemu je riječ i o cemu se ovdje govori....to je link odozgora....

Again, ABS makes driving safer.

Not so on a dirt road!

Sand and gravel under the tires act like tiny ball bearings when you step on the brakes. As a result there will be very little friction/traction between tires and ground.

Therefore all four wheels want to lock up immediately.

ABS would keep them from doing so.

So you keep rolling and rolling, and rolling, and rolling. You might be rolling for too long and your stopping distance is going to be that of a container ship. Too long to be safe. You might even drive off a cliff.

Here is what you get with ABS off: When you hit the brake good and hard the wheels will lock up - the tires will immediately begin to dig in pushing against sand and gravel - this builds little berms in front of each tire, which very effectively slows down the vehicle. As you see, on dirt locking wheels can be good for you! Picture a cartoon horse stemming all 4 into the dirt after a fast run.

In fact, stopping without ABS on sand or gravel can be so brutal that you better have your seatbelt on - otherwise you will end up with your face in the steering wheel. Been there.

To deal with the negative effects of ABS on dirt, some manufacturers had installed a kill switch for ABS in their full time four wheel drive vehicles (for example early 90's Mercedes-Benz G-Class) but recent changes in the law prevents them from providing this option any longer. Seasoned four wheelers have either installed their own kill switch or simply pull the ABS fuse before hitting long stretches of dirt road.

Sa ovom teorijom ukopavanja bez ABS što želi dokazat se pitam? Baš me zanima praktični rezultat provjere u centimetrima ali to ne spominje nigdje pa mu ne vjerujem!

As soon as you shift into part time 4WD (find out which kind of 4WD you have) both drive shafts become connected inside the transfer case and both axles are forced to turn at the same speed. More importantly, when stopping both axles will be slowed down at the same rate (any brake proportioning will be out of force) and the ABS system would get confused. After all, the ABS's job is to detect variations in wheel speeds and act accordingly. ABS will not function properly on part time 4WD systems!
Because part time 4WD and ABS do not mix, most manufacturers offered only rear wheel ABS on these vehicles since the rear axle needs ABS the most, due to the tendency to lock up first.
Some manufacturers saved the money and did not offer ABS at all on part time 4WD. On some vehicles a warning will flash that ABS is not working properly when in part time 4WD (Mercedes G-Class) - others offer no warning and the familiar pulsating of the brake pedal indicates that ABS is working . Well, its not.

Prevedi si ovo pa usporedi sa mojim postom iznad pa morda ča god i naučiš a ako ti nije jasno pozivnica za plinovod još uvijek stoji......jer užitak pravog pentranja po stijenama i kamenjaru pruža samo krš Gorskog Kotara i Velebita....a pogotovo led i snig po zimi.....e onda jako brzo skužiš sva pravila voznje i ne moraš nikakovoga off roadera pitat za ama baš nikakav savjet, na svojoj koži brzo naučiš pravila koja su BRUTALNA

Prekinut cu ovo da se ne pretvori u glupost kao ono sa Alienom oko Mecedesa ML-a..i tko je izmislio prvi 4x4 pogon.....uostalom ovaj amer i priča samo o ML-u....

Ovoga Amera sam secirao pred par godina kada sam izučavao jeepove vrsti pogona....selec trac, quadra drive quadra trac....itd....


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: ned stu 23, 2014 12:50 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 10, 2012 00:59
Postovi: 1982
Lokacija: Branjin Vrh,Baranja
pa to smo sve mi rekli u našim postovima,ali ti očito ne čitaš samo furaš svoj film :tuz

a razlika u cm se vidi u videu što sam ga ja stavio,i opet ti pišeš gluposti ili ne vidiš dobro ili uopće ne gledaš

i iskreno uopće me ne zanima jer ne držim puno do tvojih postova jer što više pišeš to ja više vidim da ti o off roadu znaš vrlo malo
makar se busaš u svoje ogromno iskustvo,koje se očito zasniva na kauč-net-iskustvu i vožnjicama willysom(čiji puni potencijal ti ne znaš iskoristiti) po puteljcima

_________________
offf d fakng roud
2-4-4-1-1
Из России с любовью

This is not a daffodil, repeat, this is not a daffodil!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon stu 24, 2014 00:42 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 07, 2010 22:24
Postovi: 1578
Lokacija: Velika Gorica
:mrgreen: :D :lol:
E,deca,deca...treba još puno slika popapati...
:laku noć

_________________
"A day without laughter is a day wasted."
ALWAYS HALF BROKEN,BUT NEVER BROKEN DOWN...
When in doubt,figure it out.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon sij 05, 2015 12:13 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 03, 2013 16:31
Postovi: 376
Na LC-u nikad nisam imao problema sa ABSom u redukciji, sve normalno radi. ABS se automatski iskljuci samo kad se ukljuci blokada straznjeg diffa.

_________________
slika


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: ABS i redukcija
PostPostano: pon sij 05, 2015 23:04 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pet kol 28, 2009 01:36
Postovi: 883
Lokacija: Adamovec-Adamovečki redneck.
Ja na uaz-u isto nikad problema sa redukcijom i ABS-om,čak mislim da se ABS automatski gasi. :cig :hihi :hihi :hihi

_________________
Dolazak rimljana u Adamovec; http://www.youtube.com/watch?v=fuUnd9Db ... detailpage


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 41 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos