HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: uto ruj 17, 2019 20:56.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 127 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet pro 23, 2010 13:44 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
JF, dali ti je možda poznato ovo na slici, interesuje me kako radi....

slika

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet pro 23, 2010 14:46 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
cobalt je napisao/la:
alien je napisao/la:
....jao jao....ovdje se ljepo vidi (ako gledamo zadnji kraj) zašto je terenac terenac a cestni "terenac" ne može biti konkurentan "terencima" ili hevimetalcima kak se kaže na ovom forumu....

E tu se prijatelju sa tobom slažem 100% :D .



Pa ko imalo zna o terenskoj vožnji triba se složit. Ko ne zna on pada na one sve kratice kaj mu proizvođač napiše da auto ima. U biti malo njih uopšte zna sta koja kratica znači. Ali zaboravljaju na praiskonsko bez čega ne ide pa uvaljaj u njega kaj ti volja. A to su ulazni i izlazni kut. To svi zaboravljaju...odnosno jim nije ni bitno jer NE voze po terenu. Da voze znali bi.....da glavom kroz zid ne ide.
slika
I sad opet dolazimo do pitanja zašto dobar ovjes sa dobrom artikulacijom......

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet pro 23, 2010 17:06 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
2Alien :P :P :P :P svaka čast. Već tri godine razbijam noću snove kako napraviti pravi track bar da shebem konkurenciju. Glavna zamisao mi je bila centralna točka sa klackalicom i dva kratka panharda. Sve identićno ovoj slici ali nisam našao naćin kako i gdje ih fiksirati. Evo kako :lol:
SVe OK, ali mi se na kraju ipak ne sviđaju one silne poluge i trokuti koji idu napred sa desne gornje strane. Tu ima željezarije toliko da se nesmiješ pojaviti na Knežiji, cigani ti odmah drpnu Jeep za staro željezo :lol: Ima tu 50kg željeza. Prednost ovog sistema bi "trebao" biti u tome da je centralno postavljen track bar ( kao na relly vozilima sa čvrstim zadnjim mostom ) i ne baca vozilo ljevo desno na ubrzanjima i kočenjima ( trzaji ) što je meni bio neki prioritet u zamišljenoj ideji o novom trackbaru. Međutim kad vidim koliko je željezarije potrebno mislim da ću odustati od ovog sistema. Smatram da je za nas OR gdje cestovna ubrzanja i držanje pravaca nije toliko bitno, bitnije da je vozilo što lakše i da ima kvalitetnu artikulaciju. ne sumnjam u artikulaciju istog, te smatram superiornim držanje mosta u centru te još i stavku da vjerovatno na klackalici ima stop za kraj artikulacije što je isto OK. Vidio sam taj sistem prije mjesec dana na relly-u u poreču. Gospodin Krešo iz auto kreša ima predivnog starog Ford Escorta sređenog u Irskoj sa motorom od Honde NSX. Kad sam čuo cifru prerade zadnjeg mosta vrag mi nije dao mira i u "parc fermeu" sam se posvađao sa zaštitarima ali sam ipak legao ispod vozila 8) :lol: :cry: Sistem je isti ali su tamo prihvati ućinjeni od masivnog aluminija direktno za body i krakovi su puno manji jer vozilo nije liftano već spuštano.
U ovoj situaciji kao na slici ja bih ipak radije montirao obićan track bar na štelovanje te napravio dva trokuta: jedan na mostu lijevo i jedan na šasiji desno gore da trekbar dođe skoro pa u ravninu tj. u dozvoljenih 15 stupnjeva nagiba. Stime da bih išao i preko šasije u desno sa gornjim prihvatom tako da bude šta simetričniji lijevom donjem prihvatu na mostu ( jednaka razdaljina između kotača i prihvata trek bara ) i pokušao dobiti što duži jer se dužinom razbija nagib tj. kut i dobiva manji kut koji ispravnije nosi i artikulira most.

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet pro 23, 2010 20:32 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
jeep forever je napisao/la:
Već tri godine razbijam noću snove kako napraviti pravi track bar da shebem konkurenciju..


nisi jedini.....ja kad nešto vidim ili smislim ne mogu spavat da me ubiješ. Ali na silu ne ide pa ne ide.....pa opustim, zaboravim....i sve dok usred noči ne skočim iz kreveta sa idejom, pa gas u radionicu, nema veze koliko je ura i dali ostalim u kuči smeta flekserica ili ne.....i nema ni iča ni piča dok ne uradim kaj sam naumio......nema veze ako če u smeče. Bar sam probao.
I baš vidim da nas muče identične stvari :lol:
Ovo mi jako interensantno pa sam se nadao da možda znaš kaj o tome. Ja kao što sam rekao ne dajem puno na slike...dok ne vidim u živo ili mi kaže neko od povjerenja nema niš. I i tako vidiš slabih kopija inače dobrih stvari pa opet neznaš.....a nažalost je tako da večina hvali svoje pa iako i budala vidi da ne valja. Samo se možeš posvadit sa njim za bezveze.
Najbolja škola je iskustvo samo je skupa u PM.... :evil:

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Prerade ovjesa i slično
PostPostano: čet srp 14, 2011 23:09 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Može li mi netko pobliže pojasnit što je ovo, odnosno čemu služi?:

slikaslika

Kaže: Shock absober contect bracket


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Prerade ovjesa i slično
PostPostano: pet srp 15, 2011 02:15 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri pro 13, 2006 00:20
Postovi: 154
Lokacija: Zagreb
vrlo jednostavno, pojacivac hvatista amortizera. U teoriji je da prilikom voznje na terenu hvatiste amortizera je izlozeno vecim silam te postoji mogucnost da se otkinu. Ovo bi to trebalo sprijeciti.

Posto ovo pisem samo teoretski , postoji mogucnost da sam se zajebo :) , u tom slucaju me slobodno ispravite.

_________________
Land Rover Series IIa 109SW, 1970g


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Prerade ovjesa i slično
PostPostano: pet srp 15, 2011 06:57 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Meni se nekako čini kao nekakav "produžetak" stock amortizera,al isto tako moguće da sam se zajebo :D, pa pitam.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Prerade ovjesa i slično
PostPostano: pet srp 15, 2011 08:43 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri pro 13, 2006 00:20
Postovi: 154
Lokacija: Zagreb
..sto vise gledam, cini mi se da sam glupost izvalio

_________________
Land Rover Series IIa 109SW, 1970g


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Prerade ovjesa i slično
PostPostano: pet srp 15, 2011 13:14 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
hehe...pa šta onda


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Prerade ovjesa i slično
PostPostano: pet srp 15, 2011 13:22 
Offline
Off roader

Pridružen/a: pet tra 09, 2010 00:06
Postovi: 100
Lokacija: Bjelovar
Ja isto mislim da je produzetak ublazivaca kod lifta s distancama na oprugu,mozda sam se zajebo...ili ne...mozda... :mrgreen:

_________________
PARE NISU PROBLEM,PARA NEMA!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 127 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos