HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: sri ruj 18, 2019 11:59.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 127 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Prerade ovjesa i slično
PostPostano: uto pro 14, 2010 19:10 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Načelno da, ali bolje dobar komplet baleštri nego slab na spiralnim.
Problem je da večina misli da je dovoljno uvaljat neke spiralne opruge i to je to.......istina je daleko od toga. tako da sam vidio modele koji su napravili slabiji auto na spiralnim nego bi bio da su si kupili dobar komplet baleštri.
A što se tiče ostalog, proporcije i to kako si napisao, slažem se...nije loše. pošto vidim da su slike sa calminija, vjerovatno mu je i suspension lift calmini pa može biti da je i ovako OK.

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 14, 2010 19:26 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 22, 2009 22:14
Postovi: 1204
Lokacija: Istra, Motovun/Montona
ma to sam naletio slučajno na neki album na stranici calmini.de...

pa vjerojatno je lift calmini...

ali nisam to htio reći nego sam htio naglasiti da su proporcije PO MOJEM MIŠLJENJU taman... ne pričam sad o liftu i suspenziji

i da... ako malo bolje pogledaš možeš vidjeti plavo bijele amortizere na ovoj slici sa drugog linka... iako naravno boja nije bitna, što se toga tiče može biti bilo koji lift...

a to za spirale se slažem... ali nisam imao na umu suspenziju kakvu bih ja sa svojim znanjem napravio... nego npr. TI sa svojim iskustvom i znanjem...

shvaćaš? ;)

p.s. nemoj se sad umislit :lol:

_________________
... forget about the bumps on the road and enjoy the ride :D ...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 14, 2010 19:46 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 31, 2005 23:52
Postovi: 1250
Lokacija: Poreč
2 Alien:
bravo
Ima toliko loših porerada na spirale da ispada da je bio bolji sa original mrtvim lisnatama. Inaće za one koji manje znaju o geometriji ovjesa, ovjes sa sva četiri spiralna kontinuirano pleše ljevo desno, pogotovo zadnji kraj. Jako je teško uskladiti ovjes da nema gumi efekta. Dalje, kod spiralno ovjesa pogotovo liftanog, strašno pate trackbari i tie rod ( letva i zglobovi volana ). Ono što skoro nitko ne ćini je osigurati i ojačati prihvat kutije volana koja ima strašne muke kod većih kotača. Vozio sam svakakve prerade ( original i moje ) te prerade koje sam prodao klijentima ( testirao maltene svakog nakon montaže ) i mogu reći da je jako malo kupljenih ovjesa na tržištu da valjaju a još manje kućne izrade.
Ameri u zadnje vrijeme prijegavaju prednjim spiralnim i zadnjim lisnatim. Slažem se potpuno jer sa zadnjim lisnatim dobivate stabilnost vozila na većim brzinama ( to za ukije i lade nije bitno :lol: :lol: :lol: ) zezam se. Ono što mnogo njih koji preuređuju vozila nezna jest da je bitno da jedan most ima artikulaciju da bi vozilo išlo dobro po terenu. E sad naspram tipa terena i načina vožnje poželjno je da vlasnik sam odabere što mu je najbitnije i gdje će dati maksimalnu artikulaciju. Problem kod vozila kao što je Uki i stari Jeep je to što je šasija ravna sa mostovima te nema mjesta za kvalitetne federe. Ili treba vozilo strahovito liftat a to je protivno suvremenom tipu offroada ili ćete dobiti male federe koji imaju artikulaciju manju od original liftanih lisnata stoga što ih morate montirati ispod šasije umjesto do kao što su noviji tipovi vozila koji imaju banana šasije. Drugo što je jako bitno što morate znati u svezi spiralnih federa je to da se oni nesmiju komprimirati preko 66% svoje duljine jer se tad ubiju i nevračaju se više na mjesto. Prednji standard feder od cherokeea koji ima 10-12cm hoda ne stane ispod šasije starog jeepa a tako ni ispod Ukija ( osim ako liftamo vozilo za 6", što znaći da ga treba kratiti. E kad ga kratimo ima manje od 10cm artikulacije što znaći da Uki sa 3" lisnatim liftom od Ironmana ima veću i kvalitetniju artikulaciju. Sljedeća stvar su uporne ruke, ako ne pogodite geometriju neće raditi niti to malo artikulacije :? .
Dakle, ne izmišljati toplu vodu nego koristiti već zagrijanu sa tržišta ili poći na ekstreme prerade i ubaciti Coil Overe.
Uh što sam se raspisao, izvinite, ali pogodili ste me u sridu. Kad pričamo o ljubavnim poezijama ( ovjesi i geometrija vozila kod mene ) nemogu stati, zato sorry još jedanput i ako vas gnjavim slobodno recite, patit ću potajno i stati cito.
Pozdrav.

_________________
My mother told me: My son, just be a simple man!
www.4x4.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 14, 2010 20:08 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
jeep forever je napisao/la:
Uh što sam se raspisao, izvinite, ali pogodili ste me u sridu. Kad pričamo o ljubavnim poezijama ( ovjesi i geometrija vozila kod mene ) nemogu stati, zato sorry još jedanput i ako vas gnjavim slobodno recite, patit ću potajno i stati cito.
Pozdrav.
Ne ne ne....naprotiv :D Meni je osobno, kao što rekoh , gušt čitat ... jer ako neke stvari ne skužin, morat ću pitat. A kako ću riješit ''problem'', ako ne znan formulirat pravo pitanje..


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: uto pro 14, 2010 21:13 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
jeep forever je napisao/la:
Uh što sam se raspisao, izvinite,.


ma ne se zezat, samo nastavi......fali se toga.

Siguran da od 10 likova koji su se latili ovavog tipa prerade 5 njih nikad nije čulo za geometriju ovjesa, trojica su čuli za to ali ne znaju o čemu se radi, jedan odprilike zna šta hoče i ima pojma o tome a samo jedan zna šta hoče i zna šta radi.
Večinom kad vidim šta rade i upitam dali su ikad čuli za geometriju ovjesa, zakolutaju očima u stilu sa koje sam ja to planete pao i dali ja to zahebavam
Pa pitanja.....koje ruke, koje opruge, koje amortizere itd..... sve su to pitanja na koje je nemoguče dati adekvatan odgovor. Sve to zavisi od amortizera koji je u glavi onog koji se odluči za takvo nešto. Zavisi šta hočeš od auta napravit i sa njim radit. I dali če završit na prikolici ili čak u smeču, odnosno u djelovima....što nije rijedak slučaj.
I posle misle da jih zahebavam kad kažem da imam originalne amortizere (dužina) a hod tri puta veči od originala. Pa ispadne da kao da neču da kažem.
Sve ima svoje.....kad bi bilo jednostavno svi bi vozili ultimativna vozila. A nema ga ni večina onih kaj imaju nešto pojma. Ne ide to baš na izy....
Ono kad vidiš nešto dobro lako je biti pametan, posle bitke može biti svak general....I zato uvjek kažem da je na osnovi slike nemoguče reči šta je uistinu dobro a šta ne, čak na osnovi videa je teško jer svak če snimit ono kaj mu odgovara a ono kaj je loše naravno neče pokazat.
Kao svaka reklama za auto ili bilo šta drugo....tako da je istina, prodaje se mnogo smeča. Za mnogo novaca....
A čak i kad vidiš dobru stvar, pa i poslikaš i snimiš na video.....opet je to gotovo nemoguče kopirat. Jer neznaš mnogo bitnih stvari, tvrdoča opruga recimo, tvrdoča selenblokova itd... koje bitno utječu na dobar i kvalitetan rad. Sve te male sitnice prave razliku između dobrog i slabog ovjesa ma koliko on izgledao na oko isti ili gotovo identičan.
Najbolje i najpouzdanije na duži rok trajanja rade minimalno prerađeni. i ne možeš iz svakog auta pravit babarogu. Sve ima svoje granice.
Samurai ima do nekle prednost što je mali ali zbog toga ima i limit u preradi, baš zbog geometrije ovjesa. Nakraju ispadnu več točkovi veči od samog auta i šta češ sa tim. Do jedne granice ide, onda kupi wrangler. isto je sranje samo drugo pakovanje. I tu možeš iči na veču babarogu ak želiš zato kaj gabariti automobila to dozvoljavaju. U svakom slučaju nešto dobivaš ali nešto i gubiš. Pa sad ko voli nek izvoli....i naravno kao i svugdje sve zavisi od dubine džepa i od toga koliko znaš. Više znaš bolju stvar češ dobit ili napravit za manje novaca. manje znaš treba više novaca što opet ne garantuje da češ imat dobru stvar. Ili češ kupit par puta nešto što misliš da je dobro pa se ispostavi da nije dok ne dođeš na kraju do onog kaj si hteo.
Recimo jedno kviz pitanje: calmini je jako dobar i ima najbolji material. Zašto onda nema papire za homologaciju? Puno slabiji imaju, calmini nema....interesantno zar ne.
Neke stvari ne idu zajedno a auto koji bi bio dobar za na cestu i za hard nikako. nema toga....pa mu stavi stabilizatora koliko hočeš.
Zato treba pre svake prerade tačno znati kaj hočeš.....večina to radi da bi bila bolja od nekog, obično najpre od najboljeg prijatelja. He he najpre treba biti bolji od samog sebe.....to što ti je najduži u selu nemora nužno značiti da si najbolji je...č.
Dobro ovo zadnje treba u off roadu pretvoriti u visinu :roll:
Potrošio sam godinu dana da se popnem na brdo iza kuče jer nisam htjeo to postiči ubacivanjem špere, to je lako. I kad mi došao lik, stručnjak za sve, i ono nonšalantno me pita: pa šta si to radio godinu dana, ništa se ne vidi :shock: došlo mi je da puknem i opalim ga hi liftom......hebavao sam radoznale, eto šta sam radio.
I to je to, pa neka shvati ko može....

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri pro 15, 2010 00:43 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: pon lip 22, 2009 22:14
Postovi: 1204
Lokacija: Istra, Motovun/Montona
JF i Alien :fg1 :fg1 :fg1

_________________
... forget about the bumps on the road and enjoy the ride :D ...


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri pro 15, 2010 10:56 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: čet stu 09, 2006 15:43
Postovi: 1903
Lokacija: Bukevje, V.G.
Hvala JF i Alien neke stvari mi postaju jasnije... :wink:

_________________
:lada:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri pro 15, 2010 17:53 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Dado je napisao/la:
neke stvari mi postaju jasnije... :wink:


Između ostalog možda i to zašto mi je puna omara opruga :lol: ma koliko god čudno to nekom bilo....

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri pro 15, 2010 20:31 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
slika

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri pro 15, 2010 20:45 
Offline
DoAdmin
Avatar

Pridružen/a: pet sij 26, 2007 22:35
Postovi: 1748
Lokacija: riječan u istri ... kamo oko vidi
ajde rastumači malo sliku ....

neće na prednjem kraju ove crvene šipke zapinjati za karter motora ??


zašto ove crne uporne ruke idu iz sredine prema van a ne usporedno s šasijom ??

_________________
www.kamookovidi.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 127 post(ov)a ]  Stranica 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Google Adsense [Bot] i 2 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos