HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: sub tra 04, 2020 11:31.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 24 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet pro 17, 2009 20:43 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
alan ford eskort je napisao/la:
cobalt je napisao/la:
Ovo navodno funkcionira na način da se ulije pri izmjeni ulja. Pri visokoj temperaturi se taj ''ulijevak'' otopi i stvori keramički film na stijenkama cilindra ili na zupčanicima ,zavisi di se već stavlja , tako da značajno smanjuje trenje,pa na taj način i trošenje metalnih dijelova.Valjda i kod istrošenjijh motora poboljšava i kompresiju...
S vremenom (kažu 100tkm) ona potpuno ode (uz redovnu izmjenu ulja) i stanje se vraća na početno, bez ikakvih nuspojava...
Isto tako čovik kaže da to ni u kakvom slučaju ne smiješ uspoređivat sa onim teflonom jer je općepoznato da teflon napravi više sra## nego išta.
Pazi! Ne navijam za to , ali me kopka da li je to uistinu tako!? Ništa drugo.
:upi


Svatko tko je ucio kemiju u osnovnoj skoli zna da su temperature u motoru premale da bi se talila i stvarala keramika.

CPL je bullshit. Osnovni sastav kod ovakvih aditiva je grafit (jedna vrsta9 i sluzi za brtvljenje. Nikakvo bolje podmazivanje,laksi start,smanjenje potrosnje i ostale pizdarije.

Dakle ako vam je motor na samrti i kompresija je u banani, sipajte liqui molly i prodajte auto. Nakon toga ce vas se iduci vlasnik sjetit kod prve izmjene ulje 8)


:sd Nije više ni kemija onakva kakva je bila dok smo mi išli u O.Š.
Sigurno to nisu smrvljeni pijati unutra :D :D

Ali da ponovim:Koji bi onda debil to liva u novi auto !? :hm :hm :hm :hm :hm
Kažem: Ja isto ne bi, ali eto bitno da se diskusija razletila :P


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet pro 17, 2009 21:40 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub vel 16, 2008 19:57
Postovi: 125
Lokacija: ZG
U Patrola (2.8 TD 150.000+ km) sam nasipao Motorkote i nakon toga je trošio pola litre manje na 100 km i puno je veselije palio po zimi (rađe se zavrtio kod hladnog paljenja).
Na bočici je pisalo da se ispere nakon 80.000 km.

Naravno da motor mora biti dobro razrađen prije sipanja sličnih pripravaka.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pet pro 18, 2009 10:41 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:D :D To je cisto druga stvar. Isto kao i liqui molly. To je na bazi molibdena koji se samo zalijepi na tarne povrsine i s time smanjuje zazor. To je razlog povecanja kompresije, manje potrosnje ulja, lakseg starta (molibden je jako sklizak). :)
EDIT: Prije koju godinu Audi je napravio test LIQUI Molly dodatka uljima. Rezultat je bio vise nego iznenadjujuci. Nakon tretmana (1000 km) s dodatkom, ispustili su ulje iz motora i vozili se bez ulja. Prevezli su jos 500 km i nakon toga je motor zaribao. to je bio dokaz o djelovanju tog dodatka.

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub pro 19, 2009 01:01 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sub vel 16, 2008 19:57
Postovi: 125
Lokacija: ZG
Istina, nema veze sa keramikom :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 24 post(ov)a ]  Stranica Prethodna  1, 2, 3

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos