HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: čet ruj 19, 2019 06:28.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 14 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Mercedes G 300 D
PostPostano: čet tra 05, 2012 17:10 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon tra 02, 2012 18:08
Postovi: 1
Zdravo,

Imam mogucnost da nabavim terenca G-klasu iz 1982god.sa 4-vorostepenim menjacem, 3000 cm3, 65 KW...Voleo bih da mi neko sa foruma kaze nesto vise o tom vozilu, jer nisam nikad imao priliku da ga vozim? U hvalitet mercedesa ne sumljam, ali me interesuje s'obzirom na godiste, sta mogu da ocekujem...kvarovi, odrzavanje,itd.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: čet tra 05, 2012 17:56 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri srp 12, 2006 18:30
Postovi: 1781
Lokacija: Zagreb-Knežija
:lj :lj :lj :lj :lj :lj

:fig :fig :fig :fig :fig


S neba pa u rebra !!!!!!!
Prvo se ovdje prijavi kolega . viewtopic.php?f=7&t=2617

_________________
GOGO - Land Rover Defender 90 2005 g. TD5
________________________________________________________________________________________
Užasno osjećam ovu krizu.
Vozim auto bez krova.
Pijem staro vino.
Jedem pljesnivi sir.

www.termomonting.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: uto srp 24, 2012 19:41 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 20:58
Postovi: 721
Ima ga moj kolega lovac tocno toga godista kupljen polovni od policije dugi - ima oko 400 000 kilometara.
Plin je unutra ali nije zadovoljan jer mu se gasi na leru - vjerojatno se da otkloniti kvar. Mehanicke blokade prednjeg zadnjeg i centralnog difernecijala su standardna oprema o kojoj mnogi od nas sanjaju.... Problem je reduktor jer kada ga ukopcas onda se automatski blokira centralni diferencijal pa za razliku od nive ili defendera ne mozes ga koristit na nizbrdicama po afaltu (unistavas zupcanike) da ne trosis brenze bez veze (ovo mi neophodno treba kada se spustam sa Alana prema Jablancu sa velebita). Prednji i zadnji kruti mostovi - opet stvar o kojoj svi sanjaju. Sasija i karoserija sistema kao i defender. Ovo je bio originalni STEYR PUCH - vojno vozilo kojega je mercedes kasnije prisvojio pa ne moras sumnjati u kvalitetu.
cijena servisa - radni sat je 350 kuna a dijelovi nema problema samo bez 5 - 6000 kuna neces nikada napostiti vrata ovlastenog servisa. Vjerojatno se da i podizati - body - suspension liftovima . On je zadovoljan koristi ga iskljucivo lov i po sumi te ne ide na natjecanja nego samo po odstrijeljenu divljac dakle vrlo korisno vozilo. Preporuceno kupiti ako se moze jer kupnjom dobijas sve stvari koje svi nadoplacuju. Sretno


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: sri srp 25, 2012 08:51 
Offline
Moderator
Avatar

Pridružen/a: sri tra 13, 2005 16:59
Postovi: 2628
Lokacija: Kestenak,Bec,Zagreb
:twisted: :twisted: A koji to terenac sa blokiranim diferencijalima (prednji, zadnji, centralni) mozes koristiti na asfaltu :upi :upi :upi

_________________
ONLY IN A JEEP
IT's A JEEP THING
YOU WOULDN'T UNDERSTAND


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: sri srp 25, 2012 09:16 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri srp 12, 2006 18:30
Postovi: 1781
Lokacija: Zagreb-Knežija
RI898RR je napisao/la:
Ima ga moj kolega lovac tocno toga godista kupljen polovni od policije dugi - ima oko 400 000 kilometara.
Plin je unutra ali nije zadovoljan jer mu se gasi na leru - vjerojatno se da otkloniti kvar. Mehanicke blokade prednjeg zadnjeg i centralnog difernecijala su standardna oprema o kojoj mnogi od nas sanjaju.... Problem je reduktor jer kada ga ukopcas onda se automatski blokira centralni diferencijal pa za razliku od nive ili defendera ne mozes ga koristit na nizbrdicama po afaltu (unistavas zupcanike) da ne trosis brenze bez veze (ovo mi neophodno treba kada se spustam sa Alana prema Jablancu sa velebita). Prednji i zadnji kruti mostovi - opet stvar o kojoj svi sanjaju. Sasija i karoserija sistema kao i defender. Ovo je bio originalni STEYR PUCH - vojno vozilo kojega je mercedes kasnije prisvojio pa ne moras sumnjati u kvalitetu.
cijena servisa - radni sat je 350 kuna a dijelovi nema problema samo bez 5 - 6000 kuna neces nikada napostiti vrata ovlastenog servisa. Vjerojatno se da i podizati - body - suspension liftovima . On je zadovoljan koristi ga iskljucivo lov i po sumi te ne ide na natjecanja nego samo po odstrijeljenu divljac dakle vrlo korisno vozilo. Preporuceno kupiti ako se moze jer kupnjom dobijas sve stvari koje svi nadoplacuju. Sretno


Koliko sam ja upoznat sa đipovima osim Nive,Land rovera i Uaza na svim ostalima kad uključiš reduktor odmah je uključen prednji pogon ili blokiran centralni diferencijal tako da ni na tom G Mercedesu nije ništa drukčije nego na 97% đipova .

Jedina je opcija na tih 97% đipova da imaš ručne hubove i ako si na tvrdoj podlozi isključiš hubove i uključiš reduktor da imaš snagu i da si dovoljno spor .

_________________
GOGO - Land Rover Defender 90 2005 g. TD5
________________________________________________________________________________________
Užasno osjećam ovu krizu.
Vozim auto bez krova.
Pijem staro vino.
Jedem pljesnivi sir.

www.termomonting.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: sri srp 25, 2012 09:23 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
On je tija reć da mu se kod uključivanja redukcije uključi i blokada centralnog. Koliko ja znam,netočno. Sve tri špere se uključuju po potrebi.
Btw, kako ti prika na 300D ima ugrađen plin :upi


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: sri srp 25, 2012 09:44 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri srp 12, 2006 18:30
Postovi: 1781
Lokacija: Zagreb-Knežija
Prika ...iznenadio bi se ... ja sam vidio BMW 530 D 2009 godina sa plinom.Možda je i u tom 300D ugrađen plin.Možda je ovaj njegov sa zadnjim pogonom kojem se uključuje prerdnji pa redukcija.
Kod novijih modela sa tri prekidača,taj ima stalni pogon na 4 kotača sasredišnjim diferencijalom, prvo se mora blokirat srednji ,zatim zadnji i za kraj prednji,ako ne blokiraš tim redom blokade se ne uključuju i lampice samo blinkaju da signaliziraju da nisu uključene.

_________________
GOGO - Land Rover Defender 90 2005 g. TD5
________________________________________________________________________________________
Užasno osjećam ovu krizu.
Vozim auto bez krova.
Pijem staro vino.
Jedem pljesnivi sir.

www.termomonting.hr


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: sri srp 25, 2012 10:06 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Nisam baš doma na ovom ali koliko znam vozi se na zadnji pogon. Centralni dif ima i uključuje se posebno.

BTW usput............dosta puta vidim kak ljudi za uki kažu (ima i na ovom forumu napisano više puta) da je nejačak, da ima kilav motor, da nije za hard, da je užasno spor po cesti itd.............a još više ima onih koji ubacuju ili bi u uki ubacili motore od neznam koliko KS.
A kad pomeneš Gwagen samo uzdahnu...........e to je pravi terenac, mrcina.....
G 300 ima 88 KS a težak je 1950 kg max brzina 135 kmh
samurai ima 70 KS a težak je 900 kg max brzina 135 kmh
G naravno zbog 3.0 dizela ima puno bolji obrtni momenat.
Pa sad sračunajte koji od ova dva je jači.............kad se priča o terenu i terencima treba prije toga znati nešto o tome.
Možda če shvatit oni koji me čudno gledaju kad govorim neka ne čeprkaju po ukiju previše i neka ne stavljaju prevelike gume. Ne pravim se ja pametan nego je to tako.


Jeep je napisao/la:
:twisted: :twisted: A koji to terenac sa blokiranim diferencijalima (prednji, zadnji, centralni) mozes koristiti na asfaltu :upi :upi :upi


možda čovjek vozi samo pravo :mrgreen:

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: sri srp 25, 2012 12:49 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 31, 2009 21:11
Postovi: 2876
Lokacija: Omiš
Do neke godine, 87 ili 89, bili su samo sa stražnjim pogonom i priključivim prednjim,a nakon toga dolaze sa stalnim 4x4.
Jbt ga, prošlo je 20-ak god otkako san ga pegla...nemežen se svega sitit :roll:


Vrh
 Profil  
 
 Naslov: Re: Mercedes G 300 D
PostPostano: sri srp 25, 2012 13:35 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lip 05, 2009 11:58
Postovi: 3517
Lokacija: 46°26"11.66"N, 14°3"36.62"E
Ovi o kojem je govora ne. Ovi sa malim motorima mislim da nikad nisu imali fulltime. Ak se ne varam tamo od devedesetih nisu jih ni pravili više.
Mogu si samo zamislit 240 kak bi išel sa fulltime 4x4 i 70KS :mrgreen: bio bi spori gonzales :hihi

_________________
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4.html http://www.youtube.com/alien4x4 Watch the good offroad stuff!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 14 post(ov)a ]  Stranica 1, 2  Sljedeća

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos