HR OFF-ROAD FORUM

Dobrodošli na HR OFF-ROAD forum!
Sada je: sub stu 16, 2019 22:51.

Vremenska zona: UTC + 02:00


Pravila foruma


Pravila foruma



Započni novu temu Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: PUCH GD 300d(88) - 300td24vI6(177ks)
PostPostano: sri svi 13, 2009 19:36 
Offline
Off roader

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 00:09
Postovi: 47
Lokacija: Beograd
Cao,

moj kompa i ja smo ubacili u pucha umesto 300d (88ks) , 300 TD 24v I6 (177ks). Naravno, uz to je menjan i menjac, karter, pumpa, visko,nosaci, ..... mnogo toga. Elem, auto ide odlicno, ali imamo problem s grejanjem. Cim mu se malo jace doda gas, pocinje se grejati. Sredili smo i hladnjak, ali nije to, to.
Nameravamoga iseci (pick-up) i montirati hladnjak ozadi. Trebaju nam saveti i ideje sta da uradimo i od kojeg jeepa staviti hladnjak.treba li potisna pumpa, ventilator da duva ili vuce i sl...

Unaprijed zahvalan!

_________________
Samo je JEEP jeep, ostalo su pokusaji...
www.srbija4x4.net


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri svi 13, 2009 20:03 
Offline
DoAdmin
Avatar

Pridružen/a: pet tra 14, 2006 20:20
Postovi: 850
Lokacija: ZG
Kako misliš da ste "sredili hladnjak"? Ako je hladnjak od novog motora, ovog jačeg, onda bi morao raditi svoj posao. Možda ima premalo rupa ispred sebe, u smislu da je zagrađen, da nije dvoljno otvoren?
Nekako mi se ne sviđa ova varijanta sa hladnjakom iza - stavlja se naprijed baš zato što tako koristiš strujanje zraka od samog kretanja vozila da hladi vodu i motor. Kad ga staviš iza, bit će u zavjetrini, i trebat će svakako ventilator.
Ako se dobro sjećam (aero)dinamike i auta, stvaraju se turbulencije pa zrak u tom stražnjem dijelu (u pickup dijelu) struji prema naprijed. To kabina napravi turbulenciju. Ako ga staviš (hladnjak) uz kabinu, onda nemaš protok zraka jer je s jedne strane "zid" - odnosno kabina.

Nisam stručnjak, ali mislim da bi najbolje bilo nešto izmisliti pa da hladnjak ostane naprijed. Možda veći hladnjak, ili jači ventilator na njemu? Kad sam vozio Porsche 944, to mu je bila jako slaba točka . grijao se ko sumanut dok nije vozio. U gradskoj gužvi katastrofa. A imao je hladnjak skoro metar dužine i nekakve "normalne" visine, sa dva ventilatora ispred (vukli su zrak izvana prema motoru). Nešto se poboljšalo kad sam dodao još dva ventilatora IZA, znači između hladnjaka i motora - ali ne bih to preporučio baš...

_________________
Surgeon General's Warning: riding a Jeep may result in loads of fun, lots of envy looks and a high chick rate.


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sri svi 13, 2009 23:50 
Offline
Off roader

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 00:09
Postovi: 47
Lokacija: Beograd
Ovaj auto se koristi na off-roadu, te zbog toga hocemo hladnjak nazad, vitlo napred...

_________________
Samo je JEEP jeep, ostalo su pokusaji...
www.srbija4x4.net


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet svi 14, 2009 08:49 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: sri ožu 14, 2007 09:25
Postovi: 312
ako idete na rezanje kabine svakako staviti hladnjak barem 30-tak cm od zadnje stijenke kabine (ako ce je biti), a ako je nece biti onda ce vam lijepo bubrezi uvijek biti na toplom. :D

hladnjak uglavite izmedju zadnjih cijevi od rollbara (tako ce biti koliko-toliko) zasticen.

sta se ventilatora tice ovisno sta budete uspjeli nabaviti, vise manje isti ti je vrag da li on tjera ili privlaci zrak, ako tjera onda ga stavis izmedju kabine i hladnjaka (u protivnom bi ti sav topli zrak pumpao u kabinu :( )

cijevi stavite bakrene, a ako stavljas dupli hladnjak onda preporucujem pumpu.

i jos mozda vazno, ne postoji nacrt sta-gdje-kako nego svatko trazi ono sto mu se cini najoptimalnije, tj. sve se svodi na sistem snadji se druze i eksperimentiranje do postizanja trazenih rezultata.

P.S. najvaznije: Obavezno izvrsiti mjerenje temperature vode u povratu u svim rezimima rada

_________________
I might bite, if you are not polite!


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet svi 14, 2009 11:18 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: čet srp 14, 2005 23:18
Postovi: 461
Lokacija: Zagreb
300 Td 24v, jel to stari 300 AMG šestak? Diesel motori inače kad je sve ispravno, čak teško postižu radnu temperaturu. Uzrok pregrijavanja može biti neispravan visko lifter, začepljen hladnjak, neispravan temostat, također i ako ima zraka u sistemu. Slične simtome pokazuje i kad propušta kompresiju u sistem hlađenja, čemu je najčešće uzrok pukotina na glavi motora. Ovo možeš prepoznati po tome što stvara mjehuriće u posudi i budu gumena crijeva tvrda zbog toga što nabija kompresiju u njih. Što se tiče premještanja hladnjaka iza, moje mišljenje da je to za ozbiljan offroad čak neophodno, pogotovo na Puchu. Puch ima konstrukcijsku manu, motor mu je previše naprjed u odnosu na prednji most, pa kad je kiler na naprjed, a ispred toga još i vitlo, onda mu je prilazni kut (aproach angle) ko kod Sorenta. Dakle, ili vitlo nazad ili kiler. Ako ideš sa kilerom nazad, treba ga pametno pozicionirati. Po mome mišljenju najbolje mjesto je iza gdje su inače stražnja vrata (govorimo o pick up verziji). Ako kiler pozicioniraš gore iza prednjih siceva, koje je kao najlogičnije mjesto, onda kad voziš rikverc, ne vidiš ništa, a retrovizori su ili sklopljeni ili polmljeni. Kiler iza je najjednostavnije spojiti sa bakrenim cijevima za centralno, najbolje je da idu kroz kabinu, naravno treba ih izolirati.LR


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: čet svi 14, 2009 21:09 
Offline
Off roader

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 00:09
Postovi: 47
Lokacija: Beograd
Zahvaljujem na savetima...

Inace, nismo laici, isproveravali smo sve moguce stvari zbog kojih se moze grejati. Jedino objasnjenje moze biti da nam je njegov stari hladnjak mali, i jos zaklonjen vitlom. Takodje sam primetio da je plasticni propeler s jako malim perajima. Elem, killer ide svakako pozadi, oko 30 cm od zida pick-up kabine. Planiramo staviti hladnjak od Grand cherokee WJ-a, jer je velik. Interesuje me pre svega preporuka da li da stavljamo potisnu el. pumpu i na koje mesto da stavimo ventilator, ispred ili odzadi. Sta se , iskustveno, pokazalo najdelotvornije.

_________________
Samo je JEEP jeep, ostalo su pokusaji...
www.srbija4x4.net


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: pon svi 18, 2009 20:34 
Offline
Off roader
Avatar

Pridružen/a: uto tra 18, 2006 19:53
Postovi: 183
Lokacija: istra
koji je to motor...ja imam u unimogu isto 300 d i mislim mjenjat pa bi se malo raspitao koji je to motor da nabavim to bi mi bilo idealno


Vrh
 Profil  
 
 Naslov:
PostPostano: sub svi 23, 2009 01:38 
Offline
Off roader

Pridružen/a: sub tra 09, 2005 19:45
Postovi: 30
Lokacija: zagreb
taj motor ja imam u g klasi iz 98....tvornicki
isti se je ugradivao u e w210


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 

Vremenska zona: UTC + 02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos